گران فروشی و عدم صدور فاکتور، در صدر تخلفات صنوف

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده تخلف از ابتدای سال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، احمدی خضر بیگی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شد که منجر به تشکیل بیش از ۲۶۰ هزار پرونده تخلف صنفی شده است.

او افزود: با ارسال پرونده‌های تخلف به شعب تعزیرات حکومتی، به تعدادی رسیدگی شده و تعدادی هم در دست رسیدگی است.

احمدی خضر بیگی تصریح کرد : شعب ویژه‌ای توسط تعزیرات حکومتی در سطح کشور تشکیل شده تا شکایت‌ها و پرونده‌های تخلف با سرعت بیشتری رسیدگی شود و بازدارندگی مناسبی داشته باشد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه افرادی که تخلف کنند در امان نیستند، افزود: با توجه پیش رو بودن هفته‌های پایانی سال، نیاز است در عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، وضعیت استان‌ها بررسی شود.


بیشتر بخوانید


او از تشدید نظارت‌ها در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی از ۱۵ بهمن در سراسر کشور آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه دارد.

احمدی خضر بیگی گفت: خوشبختانه شرایط خراسان جنوبی هم از لحاظ فراوانی و هم قیمت اقلام کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مطلوب است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه با تلاش همکاران وزارتخانه در پایان سال جاری و اوایل سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم و قیمت کالا رقم خواهد خورد، گفت: ماهانه به طور میانگین ۲۰ هزار شکایت مردمی رسیدگی می‌شود که اغلب در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است.

انتهای پیام/ ر ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.