بازگشت ۸۰ هکتار از اراضی غرب مازندران به بیت المال

بیش از ۸۰ هکتار از اراضی تجاوزی غرب مازندران از ابتدای امسال تا پایان بهمن به بیت المال بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر در جلسه حفاظتی که با حضور مسئولین واحد‌های منابع طبیعی برگزار شد، گفت: بیش از ۸۰ هکتار از اراضی تجاوزی غرب مازندران در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ از ابتدای امسال تا پایان بهمن به بیت المال بازگشت.

او با بیان اینکه با توجه به کمبود نیروی حفاظتی بهره مندی از ظرفیت همیاران طبیعت، انجمن‌های مردم نهاد، و محافظان افتخاری در حفاظت بیشتر از عرصه‌های منابع طبیعی مهم است، افزود: منابع طبیعی نوشهر از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در جهت حضور حداکثری این مجموعه پیشگام است.

سنگاری گفت: سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت از منابع طبیعی است که مردم با اعلام گزارش‌های خود در زمینه‌های آتش سوزی‌ها، تصرف و ... نقش مهمی در حفاظت و حراست از اراضی ملی ایفا، می‌کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر از همه نیرو‌های امدادی، فرمانداری، بخشداری، بسیج و سپاه. هلال احمر، محیط زیست، نیرو‌های مردمی در مهار آتش سوزی اخیر در منطقه کجور کنار نیرو‌های منابع طبیعی حضور داشتند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار