دبیر شبکه توسعه رسالت استان یزد:

خیران حامیان خوبِ کار آفرینان هستند

محسن دره زرشکی گفت: تسهیلات قرض الحسنه و خیرین، حامیان خوبی در بخش کارآفرینی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن دره زرشکی، دبیر شبکه توسعه رسالت استان یزد در دیدار با فرماندار بافق به تشریح الگو شبکه توسعه اجتماعی رسالت پرداخت و گفت: با همیاری اجتماعی و قرض الحسنه، کارآفرینی اجتماعی شکل گرفته و خیرین، حامیان خوبی در بخش کارآفرینی خواهند بود.

او با بیان اینکه تاکنون هیچ شعبه سنتی از بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان بافق وجود نداشته است، گفت: با بانکداری اجتماعی، موانع خدمات غیر حضوری شبکه توسعه اجتماعی رسالت برطرف شده است و مردم شهرستان بافق می‌توانند از این خدمات بانکداری بدون شعبه استفاده کنند.

دره زرشکی از آغاز به کار تیم رهیاری اجتماعی شهرستان بافق خبر داد و افزود: با شکل گیری کانون‌های همیاری اجتماعی تمامی شهروندان بافقی می‌توانند از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی بهره‌مند شوند.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در ادامه با اشاره به اینکه بستر شبکه توسعه اجتماعی رسالت نمونه بارز و پیشرفته از ارائه خدمات غیر حضوری و متنوع در ایران است، گفت: امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی از این نمونه الگو برداری نمایند.

او با تاکید بر میزان فعالیت قرض الحسنه احیاء شده به همت معادن، شرکت‌ها و خیرین شهرستان، تصریح کرد: پیگیری لازم برای نشر وگسترش فعالیت‌های کانون همیار اجتماعی بافق و عضویت حداکثری اعضا و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در شهرستان بافق را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار