تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰، مطالبه داوطلبان در ترس از خیز مجدد کرونا

برخی از داوطلبان کنکور به دلیل خیز مجدد کرونا و شیوع کرونای انگلیسی مطالبه تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ را دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا و امکان پذیر نبودن برگزاری تجمعات، سال گذشته کنکور‌های سراسری، ارشد و دکتری با تعویق‌های چندین و چند باره مواجه شدند.   

اولین آزمونی که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد کنکور دکتری ۹۹ بود که مقرر بود در ۹ اسفند  ۹۸ برگزار شود. این شرایط باعث شد که سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در تاریخ ۹ خرداد ۹۹ خبر بدهد و در نهایت بعد از سه بار تعویق این کنکور در تاریخ ۹ مرداد ۹۹ و بعد از ۵ ماه از موعد مقرر برگزار شد.  

در شرایط موجود  و در حالی که بیش از ۱۰ روز دیگر تا موعد برگزاری کنکور دکتری باقی مانده است هشتک تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ به مطالبه روز تبدیل شده است.  

زمان برگزار کنکور دکتری ۱۴۰۰

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان برگزاری کنکور دکتری گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی  در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد:  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

گزارش ۸ صبح/تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰، مطالبه داوطلبان در ترس از خیر مجدد کرونا

درخواست داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری ناپیوسته

یکی از داوطلبان کنکور دکتری نوشته است: سال گذشته کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتاد و این مسئله باعث مشکلات عدیده برای داوطلبان پسر که در تاریخ اول تیرماه و مردادماه اعزام به سربازی می‌شود شده است. با کلی برنامه ریزی درسی برای کنکور و آمادگی باید اعزام به خدمت بشویم و کل زحمات یک ساله مان هدر رفته است. لطفا کمکمان کنید و از سازمان نظام وظیفه جهت تعویق اعزام داوطلبان کنکور  دکتری تا اعلام نتایج آزمون موافقت کنند پیگیری کنید.


بیشتر بخوانید:


یک متقاضی دیگر تعویق کنکور دکتری بیان کرده است: با توجه به اینکه وزارت برداشت صریحاً در اطلاعیه تعویق آزمون دستیاری پزشکی، به شرایط خطرناک ویروس کرونا اشاره کرده است، ما دواطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ نیز خواستار تعویق آزمون و انتقال آن به فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ هستیم. طبیعتا اگر در ماه اسفند شرایط برای برگزاری یک آزمون ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری خطرناک تشخیص داده شده، حکم این است که برای آزمونی با بیش از ۱۸۰ هزار نفر شرایط بسیار خطرناک‌تر خواهد بود.

داوطلبی با انتقاد به سازمان سنجش نوشت: سازمان سنجش با وجود هشدار جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد خیز چهارم و احتمال شیوع کرونای انگلیسی چه اصراری به برگزاری آزمون دارد؟

داوطلبی به واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و نوشت: همه واکسن میزنیم، و آن زمان با خیال راحت در یک زمان مناسب سرجلسه آزمون می‌رویم.

یک داوطلب دیگر به شرایط بد خوزستان اشاره کرد و نوشت: خوزستان شرایط به مراتب بدتری نسبت به سایر استان‌ها دارد و مشخص نیست داوطلبان دکتری این استان قرار است چگونه در کنکور شرکت کنند. علاوه بر این در کهگیلویه و بویر احمد هم با زلزله مواجه بوده ایم و داوطلبان این شهرستان نیز شرایط شرکت در کنکور را ندارند.  


بیشتر بخوانید:


داوطلبی دیگر نوشت: تا الان حدود ده هزار نفر در کارزار‌های اینترنتی درخواست تعویق کنکور دکتری به زمان قطعی اردیبهشت ماه را داشتند. لازم به ذکر است که آزمون دستیار پزشکی با تعداد متقاضی حدود یک دهم آزمون دکتری سراسری به دلیل آنچه که وزارت بهداشت شرایط خطرناک کرونا خوانده است، به تعویق افتاد، اما هنوز خبری از تعویق آزمون دکتری سراسری نیست. خواستار تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت ماه هستیم.

گزارش ۸ صبح/تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰، مطالبه داوطلبان در ترس از خیر مجدد کرونا

اما چرا داوطلبان متقاضی تعویق هستند؟

طی چند روز گذشته، وزارت بهداشت در خصوص شدت گرفتن بیماری کرونا در اسفندماه بار‌ها و بار‌ها هشدار داده تا جایی که موضوع پیک چهارم شیوع کرونا مطرح شده است و وزیر بهداشت گفته است: «اسفند ماه سختی خواهیم داشت اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم» شیوع کرونای انگلیسی با قدرت سرایت ۳۰ تا ۷۰ درصدی و شناسایی چندین فرد آلوده به این ویروس در کشور  بر موج نگرانی‌ها دامن زده است. وزیر بهداشت همچنین بیان داشته است: «آتش پیک کرونا از هر جایی بلند شد، باید بلافاصله این آتش را خاموش کنیم».

اما بی‌توجه به این هشدار‌ها تا زمان نگارش این گزارش خبری از تعویق کنکور دکتری به گوش نرسیده است و سخنگوی سازمان سنجش به باشگاه خبرنگاران جوان ما در این باره گفته است: کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود. این در حالی است که آزمون دکتری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی تعویق در میانه اعتراضات خود به چند نکته اشاره کرده اند. یکی ازاین موارد این است که به تعویق انداختن آزمون و برگزاری آن در شرایطی که حداقل بخشی از جامعه واکسن زده و ایمن شده‌اند، می‌تواند در کاهش احتمال ابتلا مؤثر واقع شود.


بیشتر بخوانید:


مسئله دیگری که داوطلبان به آن اشاره کرده اند این است که کنکور دکتری ۹۹ بار‌ها به تعویق افتاده ونتایج سال قبل مهر ماه اعلام شده است و این اعلام دیر هنگام باعث شده است که داوطلبانی که در این آزمون موفق به قبولی نشده اند فرصت کافی برای شرکت در آزمون مجدد را نداشته باشند و فقط یک زمان ۴ ونیم ماهه برای شرکت در سخت‌ترین کنکور را در اختیار داشته اند. داوطلبان متقاضی تعویق معتقدند که باید از فرصت برابر  برای شرکت در این آزمون برخوردار باشند.

گزارش ۸ صبح/تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰، مطالبه داوطلبان در ترس از خیر مجدد کرونا

نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور

اما نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش نبوده است و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به شرایط تصمیم به تعویق برگزاری کنکور و یا برگزاری می‌گیرند. در این زمینه مسئولان سازمان سنجش تاکید کرده اند که این سازمان مجری قانون است نه قانون گذار و هر تصمیم ستاد کرونا ابلاغ کند اجرا می کنند. 

تعویق کنکور دکتری چقدر امکان پذیر است؟

تجربه سال گذشته و اعلام تعویق آزمون تنها چند روز پیش از برگزاری کنکور دکتری ۹۹  و وضعیت غیر قابل پیش بینی شیوع کرونا و همچنین شیوع گونه‌های جدیدویروس کفه احتمال تعویق  به سمت سنگینی می‌چرخد، اما از سوی دیگر در این چند ماهه گذشته چند آزمون از جمله هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت، المپیاد علمی دانشجویی، آزمون سامفا و... برگزار شده اند و شیوه نامه‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
کارشناس محترم با توجه به اینکه؛ 1. "مخاطرات جدی وضعیت بحرانی شیوع کرونا" بنابر گفته های مسوولین و اعضای کمیته علمی ستاد ملی مقاله با کرونا تغییری نیافته بلکه کاملا تشدید شده است و 2. شرایط برگزاری نیز تغییر نیافته و 3. ایمنی افزایش نمی یابد، با توجه به 4. تعداد بالای افراد درگیر برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰، 5. "تاثیر اضطراب و استرس ها در کیفیت عملکرد داوطلبان آزمون دکتری" و 6. "عدم پیگیری های بعدی و ردیابی ابتلا و سلامت" و عوارض رفت و آمد و حضور در جلسات و مکان هایی با انواع محدودیت، ارایه خبری جدید با عنوانی موثر(مانند: واقع بینی و پیشگیری از تشدید مخاطرات یا .... یا ... ) با پیوست یادداشت های موجود و نظر دهندگان قبلی، "اقدام مسوولانه رسانه ای" می باشد.
از مسوولیت پذیری و اقدام حرفه ای شما و همکاران ممنون خواهیم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان داوطلب آزمون دکتری 1400.
با توجه به توصیه های مکرر مسوولین محترم بهداشتی نسبت به اجتناب اکید از تجمع، متاسیون ویروس کرونا، ضریب بالای سرایت ویروس، ابتلای گروه های سنی مختلف، امکان قرارگیری در معرض موج چهارم شیوع و ابتلا به ویروس و ... آیا بهتر نیست به جای سعی ناامیدانه به جلب نظر مسوولین در نگاه واقع بینانه به مخاطرات اجتماع حدود 200/000 تن در محل های برگزاری کنکور، خود به فکر خویشتن باشیم و تصمیم عاقلانه و انتخاب درستی داشته باشیم؟!
الآن که پس از اعلام زمان توزیع کارت و تاکید سازمان سنجش به برگزاری کنکور، اکثر داوطلبان حتی در چنین صفحاتی حضور هم ندارند، آیا بهتر نیست به جای انتظار بی نتیجه از مسوولین ذیربط و در معرض خطر قرار گرفتن خود، خانواده و گروه هایی از جامعه، ما که مشتاق علم گرایی در سطح دکتری هستیم با درست دانستن توصیه های بهداشتیافراد متخصص وزارت خانه های مسوول، خودمان رفتار آگاهانه ای انجام داده و در این زمان در محل نادرست، در معرض انواع مخاطرات و در مسیر تشدید شیوع ویروسی مهلک نباشیم؟!
ثمرات این بینش و رفتار بیشتر به تامین منافع پایدار خود و جامعه در موقعیت های نزدیک به بحران منجر می شود یا تکرار تبعیت صرف از تصمیمات غیرواقع بینانه و غیر مسوولانه و ادامه رویه مبتنی بر؛ تا یار چه را خواهد و میلش به چه افتد؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
آفرین بر اعضای محترم ستاد ملی مقابله با کرونا.
با برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰، در "آزمون راستی آزمایی" اظهارات مکرر راجع بع موج چهارم شیوه کرونا و توصیه های بهداشتی اکیدتان، نمورات بالایی کسب کردید!
جوایز اعضا از سوی ویروس کرونا به موقع به یکایک آنان و سایر متضرران اهدا می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
* تعویق کنکور دکتری 1400 امکان پذیر و ضروری است، چون شرایط از اسفند 99 بهتر نشده بلکه خطری گسترده تر در کمین همه مردم می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
* نه فقط برای تعویق برگزاری کنکور دکتری 1400 که بسیار تهدید کنننده سلامت 200000 خانواده شرکت کنندگان می باشد بلکه به دلیل اهمیت استفاده صحیح و اجرای کامل یک تکنیک ارتباط رسانه ای درباره موضوعات اجتمای به عرض می رسانم که این سهل انگاری کارشناس نویسنده، مسول صفحه یا جناب عالی باعث می شود تا "سواد روایت" در رسانه خبرنگاران جوان همچنان در سطحی غیر مطلوب و غیر حرفه ای بماند.
* نحوه انتخاب تیترهای خنثی (مانند: نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور. اما چرا داوطلبان متقاضی تعویق هستند؟ تعویق کنکور دکتری چقدر امکان پذیر است؟ و ... )، عدم ارایه آمار حداقلی از تعداد متقاضیان تعویق، عدم تاکید بر کلید واژه ها و ...، نشانه خوبی از میزان مطلوب صداقت و امانتداری حرفه ای در انعکاس مخاطرات در شرایط حساس احتمال قرار گیری در موج چهارم کرونا نمی باشد.
* این رفتار شبیه تاخیرهای عملکردی مسوولین و زمینه سازی درگیری استان خوزستان با شیب تند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا می باشد که تهدید آرامش سایر استان های کشور در اواخر اسفند و ایام سال نو در آستانه قرن جدید ۱۴۰۰ و انعکاس منطقه ای – جهانی موفقیت ایران در غلبه بر امواج شیوع و اجرای واکسیناسیون مردم گردیده است.
* تعویق کنکور دکتری 1400 امکان پذیر و ضروری است، چون شرایط از اسفند 99 بهتر نشده بلکه خطری گسترده تر در کمین همه مردم می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
کارشناس محترم از توجه، پیگیری انتقال پیام به مسوولین ذیربط و انتشار بخش دیگری از پیام متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
تفوات سالن کنکور با سالن اجلاس و همایش چیه؟ lمسئولین تاکید میکنن اجلاس و همایش و تجمع برگزار نشه اونوقت کنکور تجمع نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
قربانی ازمون
۱۶:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
متاسفم ک مسئولین التماس این همه جوان رو نشنید و مجوز مرگشونو صادر کرد
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۰:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
منکه کنکور دکتری در این شرایط برگزار بشه واقعا برام ثابت میشه کرونا یعنی کشک. قرنطینه بی قرنطینه
Iran (Islamic Republic of)
نامدار
۰۹:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
دیگه باید به فحش و ناسزا متوصل بشیم برای تعویق کنکور دکترا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خدایی با کدوم عقل سلیمی میخوان آزمون برگزار کننده کرونای انگلیسی به مشهد و اراک هم رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
من کلی درس خوندم. کلی هزینه کردم. شاگرد اول کلاس و دانشکده تو دانشگاه تهران هستم ولی الان نمیتونم بزم آزمون. چون پدرم بیماری قلبی داره و میترسم خطری تهدیدش کنه
تو رو خدا صدای ما رو بشنوید
زحمات ما رو هدر ندید
التماس میکنم کنکور دکتری رو تو شرایط مناسب بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۲:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
از سازمان سنجش میخواهیم به خاطر شیوع کرونای انگلیسی اگر امکان داشته باشه کنکور در فضای بازباشه واگر نشد تا آبی شدن تمام مناطق صبر کنن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
تجمع عظیم بیش از ۱۸۰ هزار نفری در فصل زمستان و فضای بسته و بدون تهویه مناسب و به مدت ۴-۵ ساعت، خلاف حکمت و عقل سلیم است.
لذا از مسئولان درخواست تعویق کنکور به بعد از ماه مبارک رمضان (اواخر اردیبهشت یا خرداد ماه) را که هوا مساعد و تویه راحت صورت می‌گیرد را داریم.

تهویه ... تهویه ... تهویه ...

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
یک پیشنهاد
۱۹:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دوستانی که مخالفت میکنید با تعویق! بسیار خوب برید سر جلسه و کرونا رو خدایی نکرده برای خانوادتون به جای شادی به ارمغان بیارین!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
طبق گفته وزارت بهداشت تا سه روز مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی علائمی ندارند و متوجه نیستند دراین شرایط انتشار آن در کل کشور و حتی ازاد بود مسافرت به شهرهای بزرگ لطفا برای تعویق اقدام کنید. در ضمن ما الان مهمان داریم و بدون نامه تردد و اینکه اصلا در پلیس راه و جاده سختگیری نشد و مسافر برای تعطیلی پنجشنبه از حالا زیاد مشهد هست خودتون میدانید با این قوانین و خدای خودتون
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۶:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
در پاسخ به این دوستی که میگن حالا حالاها کرونا هست بهتره برگزار بشه آزمون؛ بنابراین طبق فرمایش شما حالا حالا ها این ویروس هست پس بهتره بریم سفر، خرید کنیم؛ دید و بازدید بریم، عروسی بگیریم و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چه اردیبهشت چه اسفند و چه زمستان
حالاحالا ها کرونا تو کشور وجود داره
پس برگزار بشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اگه اينطوره كه اخر سالم پاشيم بريم عيد ديدني خونه خاله بلاخره كرونا هميشه قراره باشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
saman
۱۱:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
۴ ساعت در فضای بدون تهویه ... چرا به بهار موکول نمی‌کنید؟؟؟؟!!!!

#تعویق_کنکور_دکتری
#تعویق_کنکور_دکتری
#تعویق_کنکور_دکتری
Iran (Islamic Republic of)
درخواست تعویق
۱۱:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
لطفا کنکور را به آخر اردیبهشت (که هوا مساعد است و تهویه هم صورت می‌گیرد) موکول کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا
۰۹:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
در پیج اینستاگرام دکترنمکی خواستار تعویق آزمون باشید
واقعا متاسفم برای این همه بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
مخالف تعویق آزمون دکتری
۰۰:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
با تمام احترامی که دارم، فکر کنم بیشتر همین دوستانی که میخوان آزمون تعویق بشه مطالعه نکردن و میخوان اونایی هم که مطالعه کردن قربانی تصمیم احساسی خودشون کنن
عقل سلیم میگه که اگه دوماه هم به تعویق بیفته کرونا تموم نمیشه
پس کرونا واقعا بهونه ی این دوستان است
امیدوارم سازمان سنجش و همچنین ستاد کرونا به کسایی که تلاش کردند احترام بزارن و آزمون را در موعد مقرر (۱۵ اسفند) برگزار کنند.
امیدوارم ستاد کرونا و سازمان سنجش به هیچ وجه آزمون دکتری را عقب نیندازند چون با اینکارشون به کسانی که واقعا زحمت کشیدن مطالعه کردن ظلم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
آفرین به عقل سلیم درس خونی مثل شما.
ای کاش نتیجه درس خوندن شما، افزایش قدرت تشخیص میزان درستی اظهارات واقع بینانه دیگران بود!
مثل یه بچه درس خون فقط به فکر امتحان و نمره قبولی هستی و دیگر هیچ.
یه کم هم به این فکر کن که شاید چندین نفر از افرادی که به تعویق کنکور دکتری می اندیشند، برآوردهای متفاوتی در مورد مخاطرات آن در زمینه های سلامت و ... داشته باشند.
البته فکر کنم الان هم فقط سرت تو کتابی باشه.
متاسفم که با این لحن شما رو یه کمی به رعایت احترام به نظرات واقع بینانه دیگران متوجه کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ایران سربلند اسلامی
۲۰:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
تجمع عظیم بیش از ۱۸۰ هزار نفری در فصل زمستان و فضای بسته و بدون تهویه مناسب و به مدت ۴-۵ ساعت، خلاف حکمت و عقل سلیم است.
لذا از مسئولان درخواست تعویق کنکور به بعد از ماه مبارک رمضان (اواخر اردیبهشت یا خرداد ماه) را داریم.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی نعیمی
۱۹:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام، من با وجود این که کرونا دارم، ناچارم بیام، دیگه تصمیمیه که سنجش گرفته و مجبوریم. هر کس میاد سعی کنه خودش نزدیکم نیاد. با تشکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی
۱۸:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینهمه نظر و کامنت برای تعویق کنکور تا زمانی که کرونای انگلیسی پیک چهارمو رد کنه توی سایت باشگاه خبرنگاران جوان اصلا فایده ای هم داره؟فک نکنم صدای دانشجو به جایی برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا هیچ کسی، صدای ما رو نمی شنود...
مگر نبود که بعد برگزاری کنکورهای امسال بیشترین آمار مرگ و میر رو توی پاییز پشت سر گذاشتیم ...
هرجا زنگ میزنیم، پیغام میذاریم
از هر جایی که فکر میکردیم به ی نتیجه ای میرسیم اقدام کردیم و باز هم سازمان سنجش اصرار به برگزاری آزمون داره ...
انشالله خدا بخیر کنه و خواهیم دید البته اگر جون سالم بدر بردیم و پیک جدید و آمار مرگ و میرهای سر به فلک کشیده رو ....
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اقایون وزارت بهداشت بعد از برگزاری ازمون دیگه حق ندارین بگید تجمع خطرناکه
جون جوونای مملکت براتون اینقدر بی ارزشه که میخواین به کشتنشون بدین
Iran (Islamic Republic of)
تعویق
۱۱:۴۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
۴ ساعت در فضای بدون تهویه ... چرا به بهار موکول نمی‌کنید؟؟؟؟!!!!

#تعویق_کنکور_دکتری
#تعویق_کنکور_دکتری
#تعویق_کنکور_دکتری
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا
۱۱:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
لطفا بعضی از افراد دست از کورکورانه نظر دادن بردارند
واقع بین باشید چطور همه چیز ممنوع است ولی کنکور مجاز است
قطعا همه ما هزینه کردیم زمان گذاشتیم مطالعه کردیم
ولی دوست عزیز یک لحظه شرایط بد و جو روانی نامناسبی که سر جلسه کنکور حاکم هست رو تصور کن که چقدر راندمان شما رو ناخوداگاه پایین میاره بعد بیا اینجا دم از نه به تعویق بزن
Iran (Islamic Republic of)
احمد مرتضوی
۰۹:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من کرونا دارم ولی میام تو جمع دوستان داوطلب.
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا
۰۹:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
داوطلبین عزیز که خواستار تعویق کنکور دکتری هستند
به نظرم با کامنت گذاشتن اینجا چیزی درست نمیشه
لطفا راهنمایی بفرمایید تا با همکاری هم با یه مرکز همگی تماس بگیریم شاید فرجی حاصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
نفیس
۱۰:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یک میلی ثانیه هم عقب نندازید
متاسفانه ی عده کارشون شده تنبلی و پارتی و اتلاف وقت
قرار نیست دنیا برای شما استپ بزنه می خواستی بیشتر تلاش کنی

چطور چین توی کرونا با میلیون داوطلب کنکور میزاره چیزیشون نمیشه ولی اینجا پشت طرف باد بخوره میخواد تعطیل کنه
دانشمندا زپرتی دوره بچه بازی تموم شده و کرونا هم بهونه ای بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خوبه که آدم زنرگی مثل شما فهمید.
شما فقط مشغول باش، اگه حرف نزنی هم کسی ضرر نمی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
يك عده هنوووز موندن دوران ابتدايي كه معلم ميگفت كي درس خونده..ميگفتن من من من
فهميديم تو درس خووووني خب مدال صد افرين گرفتي برو بشين سر جات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
باشه واکسن بزنید ما هم کنکور دکتری میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خب خدا رو شکر انگار کرونا هم تموم شد ۱۵ ام میریم کنکور
دو هفته بعدش عید دیدنی خونه خاله //نکنه فقط عید دیدنی کرونا هست ۴ ساعت جلسه کنکور کرونا تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۰۶:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود
تعویق دکتری 99بسیار عاقلانه بود
توی مرداد کرونا بود اما سرماخوردگی و پیک کرونا نداشتیم و پنجره ها برای تهویه باز بود هر چند باز هم خیلی جاها مسائل بهداشتی رعایت نشد.....
امسال برگزاری کنکور تو زمستون حتما تبعات و هزینه های زیادی رو در پی داره با وجود کرونای انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آزمون دکتری رو بزارید اردیبهشت1400
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام
نظر به هشدارهای صریح وزیر محترم بهداشت و درمان در باب عدم تجمعات و رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی و هشدار سفت و سخت ایشون درباره قدرت انتقال و سرایت و درگیر کردن افراد توسط کرونای انگلیسی،و موج سهمگین چهارم کرونا اصرار بر برگزاری آزمون دکتری بنظر خیلی غیر منطقی و غیر عقلانی هستش،مگر نه اینکه در آیات و روایات کسی که بغیر حق باعث مرگ فردی بشه انگار کل مردم رو از بین برده بالعکس.خواهش میکنیم به خاطر سلامتی همه جامعه و نه بخاطر سلامتی داوطلبین آزمون، آزمون دکتری۱۴۰۰ به تعویق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام
نظر به هشدارهای صریح وزیر محترم بهداشت و درمان در باب عدم تجمعات و رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی و هشدار سفت و سخت ایشون درباره قدرت انتقال و سرایت و درگیر کردن افراد توسط کرونای انگلیسی،و موج سهمگین چهارم کرونا اصرار بر برگزاری آزمون دکتری بنظر خیلی غیر منطقی و غیر عقلانی هستش،مگر نه اینکه در آیات و روایات کسی که بغیر حق باعث مرگ فردی بشه انگار کل مردم رو از بین برده بالعکس.خواهش میکنیم به خاطر سلامتی همه جامعه و نه بخاطر سلامتی داوطلبین آزمون، آزمون دکتری۱۴۰۰ به تعویق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
مهدوست
۰۱:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خواهشا پیگیر تعویق باشید. ما چه گناهی کردیم ؟؟ سازمان سنجش میخواد ما رو به کشتن بده. مهاجرت میکردیم خوب بود؟
اگر جون ادمها کمترین ارزش رو هم براشون داشت. این همه پا فشاری بر تصمیم غلط اندر غلط شون نمی کردن. خواهشا شما رسانه ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
من امادگی کامل برای کنکور دکتری دارم و دوست دارم هرچه سریعتر امتحان بدم اما چیزی که هست بحث این بیماری هست ک کلا شوخی نداره درکل چ عقب بیفته چ نه ما تا یکسال دوسال دیگه تووضعیت شدیدقرار داریم اما الان وضعیت مردم خوزستان و همچنین زلزله زدگان سی سخت یاسوج هم هست اگه به عدالت رفتاربشه باید کنکور عقب بیفته تا شرایط مثل بهمن یکم عادی ترشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
من امادگی کامل برای کنکور دکتری دارم و دوست دارم هرچه سریعتر امتحان بدم اما چیزی که هست بحث این بیماری هست ک کلا شوخی نداره درکل چ عقب بیفته چ نه ما تا یکسال دوسال دیگه تووضعیت شدیدقرار داریم اما الان وضعیت مردم خوزستان و همچنین زلزله زدگان سی سخت یاسوج هم هست اگه به عدالت رفتاربشه باید کنکور عقب بیفته تا شرایط مثل بهمن یکم عادی ترشه
Iran (Islamic Republic of)
درخواست تعویق
۰۰:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فضای سرپوشیده و بدون تهویه در زمستان اونم به مدت چند ساعت ؟؟؟!!! ... تعویق تعویق تعویق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ینی صدای ما دانشجوها توی این مملکت به جایی نمیرسه؟
اگه تعویق بیفته مثل پارسال چتدبار تعویق نمیفته و ی تاریخ مشخص کنن و قطعا عقل سلیم میگه در بهار کرونا کمتر از الان جولان خواهد داشت.
باشگاه خبرنگاران جوان خواهشا پیگیر مطالبه ما جوانان باشید
Iran (Islamic Republic of)
تعویق
۰۰:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دوستان به نماینده‌ی (مجلس) شهرهاتون پیام بدید و درخواست کنید تا پیگیر تعویق کنکور به بهار بشن
Iran (Islamic Republic of)
آگاه منطقی
۱۱:۲۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ببخشید دوست عزیز من از یک هفته قبل به دفاتر و واتساپ اکثر نماینده های عضو کمیسیون آموزش مجلس پیام دادم چندین بار هم مطالباتمون رو براشون پیام کردم اصلا و ابدا هیچ جواب و واکنشی ازشون ندیدم.اگرچه از اول هم انتظاری نداشتم. مجلسی که با بیست درصد مشارکت مردم روی کار بیاد بهتر از اینا نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من اصلا دوس ندارم آزمون دکترا عقب بیافته..میتونن تعداد مراکز برگزاری امتحان زیاد کنن و روشهای دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
آخی شما دیگه چی دوس نداری
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۰:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام سنجش از خودت خجالت نمیکشی میخوای بکشیمون اگه ما نباشیم کی برات پول واریز کنه هااا نکن با ما اینجوری واقعاا اگه خطر برا عزیزان خودتونم بود این مدلی برخورد میکردید بگیر تا جونت دربیاد ان شاءالله همتون کرونا بگیرید متوجه بشید بچه مردم رو دارید بکام مرگ میبرید
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۲۳:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام با وجود این همه هشدار که ستاد کرونا داره میده نمیدونم‌چرا سنجش دوس داره همه رو بکشه خدایی براتون خیلی نفع داریم بزارید زنده بمونیم کلی پول به جیب میزنید هرسال با کلی آزمون مختلف ازمون پول میگیرید پس ما ولی نعمت شما هستیم قدرمونو بدونید و درضمن بفکر جیب خودتونم باشید آزمون با این جمعیت قطعا تلفات زیاد داره .یا شرایط که دارید میگید از کرونا دروغه اگه این شرایطی که وحشت انداختید به جون ملت راسته پس آزمون برگزار کردنتون چیه نمیدونم خدایی چند چندید با خودتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد عسگری
۲۳:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
بنظر شما این درسته که آزمون دستیاری عقب بیوفته ولی برای دکتری آزمون وسط در وسط پیک چهارم باشه؟ آیا راضی به مرگ برادران و خواهران خود هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
خب هر کسی دوست نداره شرکت نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نه بابا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
شما خیلی خوب فکر می کنی.
لطفا فقط کمتر نظر بده، کسی ضررنمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام
انصاف برآن بود که نظرات مخالفین تعویق نیز پوشش داده شود
آزمون دکتری سال۹۹ که بعد از پنج بار تعویق برگزار شد نمونه بارزی از اجحاف و ظلم به داوطلبان آزمون بود چراکه باهربار تعویق و همین نامه ها و اعتراضات که آزمون برگزار نشود، نه تنها اوضاع بهتر نشد بلکه بدتر شد. واقعا چرا از این تجربه تلخ نباید درس گرفت؟
دوستانی که مکررا تقاضای برگزاری آزمون در اردیبهشت را دارند با اوضاع کنونی و گسترش هرروزه ی بیماری و همچنین درپیش بودن تعطیلات نوروز و مسافرتهای عده ای که قطعا انجام خواهد شد و پس از آن ماه مبارک رمضان که قطعا با برگزاری مراسمات ولو بصورت حداقلی در خوشبینانه ترین حالت همراه خواهد بود، چه تضمینی برای فروکش کردن بیماری خواهند داشت؟
آیا با توجه به مناسبتهای پیش رو نمی توان گفت افزایش قطعی مبتلایان در پیش خواهد بود؟
واکسیناسیون هم به گفته خود مسولان تا وقتی هفتاد درصد جامعه انجام ندهند ایمنی به وجود نخواهد آمد و باز به استناد صحبت خود مسولان تا قبل از زمستان آینده این امر محقق نخواهد شد پس چاره چیست؟
همچون آزمون پارسال تن به تعویق بدهیم که قطعا و قطعا و یقینا به یکبار تعویق اکتفا نخواهد شد و خود دوستان خواهان تعویق دوباره برای اردیبهشت درخواست تعویق خواهند داد همچون پارسال و بدینسان تمام رشته های داوطلبان دیگر پنبه خواهد شد؟
یا کلا آزمون لغو شود؟؟
عقل سلیم و منطقی حکم می کند آزمون در موعد مقرر اما با افزایش حوزه ها و پرتکل ها برگزار شود. و سازمان سنجش امسال حوزه های خوزستان را در دفترچه محل برگزاری آزمون به ۱۵حوزه افزایش داده تا داوطلبان شهرهای قرمز نیاز به آمدوشد نداشته باشند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۱:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شما در فرمایشاتتون هیچ اشاره‌ای به واکسن نکردین!
امسال کاملا با سال قبل فرق داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چقدر درسخوندن باعث شده بعضی تغییرات شگرفی رو تجربه کنند.
اینا جدیدا خیلی حرفا رو از جانب عقل سلیم و منطق می زنند.
واقعا خوبه اینا زودتر در جلسه آزمون یا جاهای دیگه به کرونا هم مبتلا بشن.
اوضاعشون خیلی بهتر می شه و جماعتی از دستشون خلاص می شند.
یه کمی بیشتر با عقل سلیم و منطق معاشرت کنی بهتر نمی شی؟
فقط حیف که این پیام ها رو کارشناس محترم منتشر نمی کنه که در جریان قرار بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام
هیچ مطالبه ای وجود نداره
بیخود شایعه نسازید
پارسال هم همین بساط رو پیاده کردید و آخرش هم بعد ۴،۵بار تعویق در شرایط کرونایی امتحان برگزار شد. بذارید یکباره بشه و ملت به زندگی شون برسن
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۳:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا وزارت علوم اجازه بده وزارت بهداشت کار خودشو انجام بده ، و واکسیناسیون که به سرعت انجام میشود و ایمنی در برابر کرونای انگلیسی هم دارد باعث ارامش خاطر جامعه خواهد شد و به گفته خوده باشگاه خبرنگاران سی درصد حامعه مبتلا شده و بهبود یافتن و انها دیگر کرونای انگلیسی نمیگیرند پس با این روند امار در بهار و تابستان کاهش محسوسی خواهد داشت چرا که واکسن ایرانی هم خواهد امد. برای وزارت علوم یک یا دوماه صبوری کردن کار سختی نیست
Iran (Islamic Republic of)
امین / تعویق
۲۳:۱۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
وضعیت تهویه در فصل سرما بحرانیه ... آزمون دکتری رو به بهار تعویق بندازید
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۳:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تا حققمونو از کنکور نگیریم، اروم نمی گگییریم.
اقا ما الان تو خوزستان وضعیت فوق العاده اعلام کردن از این طرف هم اعلام کردن که کنکور برگزار میشه. ما که خیری از ارشدش نرسید از دکتراشم نمیرسه، ولی بگید این چکاریه شماها می کنیییید.
Iran (Islamic Republic of)
س. هادی
۲۲:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
در جواب ناشناس مودب و باشعور باید بگم من از قشر مردم هستم و اونقدر هم شهامت دارم که با اسم واقعی خودم کامنت گذاشتم. تویی که با اسم ناشناس میایی جلوی مطالبه به حق این همه آدم با پررویی و بی ادبی حرف میزنی معلوم از چه قشری هستی!!!!معلومه از اون قشری هستی که از الان رتبه و جا و سهمیه اش معلومه خیالش راحته واسع همین میاد با وقاحت تمام برای این همه آدم تعیین تکلیف میکنه که یک سال دیگه منتظر باشید یا سر جلسه نیایید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
مثل اینکه سازمان سنجش و وزارت خانه های مرتبط، از تجارب پارسال عبرت نگرفته و اصرار بر برگزاری حتمی در تاریخ اعلامی را نشان هنر مدیریتی می دانند.
خوبه که این مساله در سطح مدیران سازمان هایی مرتبط با آموزش عالی در سطح دکتری مطرح و ادامه دار است و نه فروشندگان مغازه ها، ...، دست فروشان و افراد حاظر مراکز خرید که به ناآگاهی و ریسک پذیری و ... آنان نسبت داده شود.
Switzerland
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اطفا نظر بنده روحذف کنید پیشنهاد دومرحله ای کردن ازمون رو داده بودم همین الان اون نظر رو فرستادم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بهرام هواسی
۲۲:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
این نامدیریت ها هزینه های زیادی رو ایجاد میکنه، هزینه هایی که مردم کشورم باید بپردازن، به عنوان اعتراض به این تصمیم غلط در آزمون دکتری شرکت نمیکنم و برای مسئولین طلب شفای عاجل دارم
Switzerland
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
من پیشنهادی دارم ازمون دوبار برگزار بشه تا حجم داوطبین تقسیم بشه اونهایی که موافق ازمونن وبقیه رو به تنبلی متهم میکنند همون ۱۵ اسفند براشون برگزاربشه اونها هم که موافق تعویقن دیرتر براشون برگزاربشه هم حجم داوطلبان در طی ازمون کمتر میشه هم نظر دوگروه تامین میشه هرچند اصولا معتقدم کلا برگزاری ازمونها هرازمونی باید درفضای باز و بافاصله ۴متری باشه تا امکان سرایت به حداقل برسه.
Iran (Islamic Republic of)
سید مجید
۲۲:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا بی انصافیه
توی یک سال دوتا کنکور دکتری مگه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
برای تعویق کنکور به نماینده هاو عضو کمیته ملی کرونا پیام بدین
سایتشون رو توگوگل سرچ کنید واونجا و دراینستاگرامش پیام بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
با برگزاری کنکور دکتری با سلامت و زندگی جوونای مردم بازی نکنید
این همه جوون خودشون هم چیزی نشن تو خانواده ها افراد مریض و مسن دارن
اگر کسی طوریش بشه خونش گردن ستاد ملی کروناست
قبلا بحث کرونای انگلیسی مطرح نبود که آزمونها سر وقت برگزار شده اما الان اوضاع خیلی استرس زاست .
از نماینده های مجلس مطالبه بشه شاید بخاری ازشون بلند بشه ورود کنند به موضوع
Germany
حبیب
۲۲:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آدمهای زیادی اومدن و چه اینجا و چه زیر خبرهای دیگه ای مرتبط با همین موضوع که روزهای قبل بهش پرداخته بودین،درخواستشون رو برای تعویق به اطلاع خبرگزاریتون رسوندن.
قطعا مسئولیت اجتماعی ای دارید که با پیگیریتون به امیدخدا به نتیجه برسونیدش وباعث رضایتمون بشید.
تعویق مطالبه عمومی داوطلبین کنکوردکتری است.

#تعویق_کنکور_دکتری_1400
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۱:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
خبرگزاری محترم که به این دغدغه پرداختید
لطفا نزارید لجاجت وزارت علوم وسازمان سنجش باعث تضییع حق ما بشه.
حجم موافقین تعویق به وضوح روشن میکنه که خواسته جمعی ما چیست.
لطفا ازوزارت بهداشت و ستادکرونا پیگیر مطالبه ماباشید
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۱:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
قطعأ تا خواسته به حق ما که تعویق کنکور دکتری است برآورده نشه کوتاه نمیاییم.
جونمون رو ازسر راه نیاوردیم.

تعویق تعویق تعویق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تو این روزا به قدر کافی آزمون با جمعیت ۲۰۰ هزار نفری برگزار شده، الکی خودتون رو اذیت نکنید یا یک هفته باقی مانده رو درس بخونید یا سر جلسه حاضر نشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
کدوم آزمون بااین تعداد داوطلب زیاد وحوزه امتحانی کم برگزار شده استاد؟!!!!
در اظهار نظر دقت فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
ادامه جمله ایشون : اگه دوست ندارین از این مملکت برین!

دوست عزیز این همه آدم تحصیل کرده داره با عملکرد سنجش مخالفت میکنه باید سنجش بهش اهمیت بده!
لااقل متن خبر و دلایلی که گفته رو می خوندی بعد نظر میدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آفرین به شما.
حرفت یعنی شما درس خونی و فرد نویسنده پیام درس نخونده.
واقعا استعداد تحصیلی بالایی از خودت نشون دادی.
بیشتر مراقب آموخته هات باشی خیلی بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آزمون علوم پزشکی ۲۱۹ هزار داوطلب داشت که خودم هم حضور داشتم در ضمن خودم داوطلب آزمون دکترا هستم‌. و ساکن خوزستان. شما اصلا از ایران نرو شما بری کی غر بزنه
Ireland
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
کرونای انگلیسی که چند ماه پیش نبود آزمون استخدامی و......برگزار شد الان شرایط فرق میکنه نوع جدید ویروس سرایت تا هفتاد درصد دارد لطفاً بخاطر نهایت دو ماه تاخیر با جان و سلامت مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خدا یه کاری کنید تو یه سال که دو تا آزمون دکترا برگزار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان پارسال هم همین طور بود همش می گفتن برگزار می کنیم اینکار می کنن که خودمون کوتاه بیایم ولی با توجه به شرایط همگی باید دست به دست هم بدیم و کوتاه نیایم و به ستاد مبارزه با کرونا زنگ بزنیم
Germany
مرتضی
۲۰:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
همه باید هشتگ تحریم آزمون دکتری رو بزنیم و هیچ داوطلبی در روز جلسه حاضر نشه. مطمئن باشید اینا اونوقت میفهمند چه مدیران ناکاربلدی هستند. الان هم پای منافع موسسات کنکورها و گردش هزاران میلیاردی کتابهای آزمون وسط، شما از سنجش بپرسید نمی تونید از ستاد تعویق رو مطالبه کنید؟ معلومه که می تونید. دوران پنهان کاری و در خفا علیه دانشجویان اقدام کردن گذشته، امروز حنای شما دیگه رنگی نداره. پای هزاران میلیون منفعت براتون وسطه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تعویق دکتری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
بنده به عنوان داوطلب دکتری ۱۴۰۰ که قراره ۱۵ اسفند با کلی استرس در جلسه حاضر شوم. از مسئولینی که خیلی مصر به برگزاری آزمون در این تاریخ هستند تقاضا میکنم خودشان نیز ۴ ساعتی که قراره ما در جلسه باشیم در جلسه آزمون حضور داشته باشند نه کنار درب خروجی امتحان بلکه دقیقا وسط جمعیت بین داوطلبین که ما اطمینان پیدا کنیم این ویروس انگلیسی خطرناک نیست و در آزمون دکتری به ما منتقل نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
خسته از زندگی
۱۹:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
مسئولین از یه طرف میگن در تجمعات شرکت نکنید؛ از طرفی دارن خودشون دقیقا ضد حرفشون رفتار میکنن!!! کنکور دکتری اونم موقعی که ویروس انگلیسی که طبق صحبت های متخصصین قدرت مرگ و میر و سرایت پذیریش نسبت به قبلی بیشتره چه اصراری دارند این موقع برگزار بشه! آیا عاقلانه نیست بعد تزریق واکسن گروه پرخطر آزمون ما برگزار شود!
من یه خانواده ۸ نفری دارم تو این اوضاع بد اقتصادی هزینه تشخیص کرونای انگلیسی ۸ میلیون تومنه!! ما که داریم سفت و سخت پروتکلا رو رعایت میکنیم ولی نمیتونم از درسم عقب بیفتم مجبورم در کنکور شرکت کنم کی به ما تضمین میده که کرونای انگلیسی نگیریم ! اگه گرفتم کی میخواد هزینه ۶۴ میلیون من و خانوادم جدای از درمان رو پرداخت کنه!
چرا هیچ فردی به داد ما نمیرسه... دیگه به کی بگیم الان وقت مناسب برای برگزاری کنکور دکتری نیست.... خداااااااا
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۱۹:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا به کمک داوطلبین آزمون دکتری ۱۴۰۰ وزارت علوم بشتابید. آنچه در حال اتفاق است جز فاجعه چیزی به همراه نخواهد داشت. سازمان سنجش کورکورانه و لجوجانه اصرار بر برگزاری آزمون دکتری ۱۵ اسفند با وجود کرونا انگلیسی دارد و ستاد کرونا هیچ واکنشی نشون نمیدهد. آزمون دستیاری پزشکی که قرار بود ۷ اسفند برگزار شود به علت شیوع کرونا به بهار انتقال یافت. چرا باید اینهمه تبعیض صورت گیرد مگر نه اینکه ما هم اعضای تحصیل کرده و مفید همین جامعه هستیم. ایا خوزستان قرمز یا سیسخت زلزله زده حقی ندارد؟؟؟ آیا اینکه ما نگران خودمان و عزیزانمان هستیم و نمی خواهیم ناقل ویروس به آنها باشیم جرم است؟؟؟ با برگزاری آزمون دکتری در بهار علاوه بر امکان تهویه هوا و واکسینه شدن بخش آسیب پذیرتر و کادر درمان از یک فاجعه جلوگیری کنید لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
س. هادی
۱۹:۱۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
کماکان رو حرف قبلی خودم هستم. از نشانه های بیشعوری در نظر نگرفتن شرایط بقیه و فقط به نفع خود فکر کردن هست. جوری از درس نخوندن حرف میزنن انگار رعایت نشدن عدالت در برگذاری کنکور و نبود زمان کافی برای مطالعه مساله مهمی نیست!!! بله اونیکه بخاطر کم بود زمان بین دو کنکور دکتری نتونسته منابع رو مطالعه کنه و از ضایع شدن حقش ناراحت هست هم حق داره تعويق بخواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
از طرز بیان نظرت در ابتدای نوشتارت مشخص بود که از چه قشری هستی که در ادامش اظهار کردی که ادم های زیادی باید معطل شما باشن تا شما درستو که خوندی ازمون برگزار بشه. تعویقیون چرا اصرار بر شرکت در ازمون دارن؟!!! قوانین رو تغییر بدن چون شما میخواین؟!!! سال دیگه هم فرصته. از اول ۱۴۰۰ مطالعه کنین تا اخرش با خیال راحت.
Iran (Islamic Republic of)
سینا.هادی
۱۰:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقا یا خانم ناشناس خیلی فهمیده و باشعور!!! در جوابت باید بگم من از قشر مردم هستم و اونقدر هم شهامت دارم که با اسم واقعی خودم کامنت گذاشتم. تویی که با اسم ناشناس میایی جلوی مطالبه به حق این همه آدم با پررویی و بی ادبی حرف میزنی معلوم از چه قشری هستی!!!!معلومه از اون قشری هستی که از الان رتبه و جا و سهمیه اش معلومه خیالش راحته واسع همین میاد با وقاحت تمام برای این همه آدم تعیین تکلیف میکنه که یک سال دیگه منتظر باشید یا سر جلسه نیایید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
برگزار میشه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
يك داوطلب
۱۸:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
خطاب به اون افراد خودخواهي ك بدليل سليقه شخصي و خودخواهي شون كه مثلا برنامه ريزيهاشرن تا اسفند بوده بگم كه اميدوارم كرونا بگيريد و بميريد. ك مصلحت يك قوم رو فداي منفعت خودتون كرديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
باسلام
سازمان سنجش وستاد کرونا هربرنامه ای دارندباید هماهنگ باشند وبه موقع اطلاع رسانی نمایند که داوطلبان ضرر نکنند‌.باسپاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
انصافاً این حرکت باشگاه خبرنگاران لایک داشت!
انتظار نداشتیم یکی بیاد به فکر نخبه هاش باشه
حالا که شما پیگیری کردین بقیه هم مثل اینکه یادشون افتاده داوطلبان دکتری موجود زنده ن!
Iran (Islamic Republic of)
هاله
۱۸:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا از باشگاه خبرنگاران جوان سپاسگزارم که درخواست داوطلبان دکتری رو پیگیری کردن. ازتون خواهش می‌کنم صدای ما رو به ستاد ملی مقابله با کرونا و وزیر محترم بهداشت برسونید و پاسخ اون‌ها رو منعکس کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
هیچ نیازی نیست وقتی تمام آزمون ها برگزار شدند
این مطالبه همه نیست
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۸:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
واقعا جای بسی تاسفه اگر این کنکور با این شرایط خطرناک برگزار بشه،پارسال هم صندلی ها نیم متر بیشتر فاصله نداشت و خیلی نزدیک به هم بود حتی در آزمون استخدامی هم هیچکدوم از پروتکل ها رعایت نشده بود.
امیدوارم این سایت تعویق کنکور رو پیگیری کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا این خواسته به حق مارو به گوش مسئولان محترم وزارت بهداشت برسونید
Iran (Islamic Republic of)
گ.نظری
۱۸:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام من از داوطلبین کنکور دکترا هستم و بیماری زمینه ای دارم و با مادرم که عمل جراحی استخوان لگن داشتن و بیماری نقص ایمنی بدن دارن زندگی میکنم ترس به ابتلا کرونا رو دارم و موافق تعویق کنکور هستم لطف کنید صدای ما رو به گوش مسئولان برسانید که آزمون رو در موقعیت مناسب و کم استرس برگزار کنن.
با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آزمون استخدامی با حدود 600 هزار نفر رو برگزار کردند و ما به هر دری زدیم کارگشا نبود! وقتتون رو بیشتر از این تلف نکنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
الان توی وضعیت کرونای انگلیسی هستیم که چهار روزه یه استان رو قرمز کرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
آقاجان چه اصراری بر برگزاری آزمون در فصل سرد اسفند است آزمون را در اردیبهشت فضای باز برگزار کنید برای سلامت ملت ارزش قائل شوید اکنون کلاس های پزشکی مجازی است بعد سما می خواهی نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ نفر را یک روز زیر سقف با درب ها و پنجره های بسته کنار هم قرارداده متعاقبا این جمعیت در بین ۸۰ میلیون نفر ظرف چند ساعت حضور پیدا کنند چرا با جان ملت ایران بازی می کنید..
-
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
200 هزار نفر همه تو یه اتاق امتحان میدن؟ چرا باید تو ماه رمضون بشینیم درس بخونیم؟ الان میدیم انشاالله تموم میشه میره. تو همین هفته قبل چندتا آزمون برگزار شده و آخریشم که برای استخدام وزارت بهداشت بود کلی شرکت کننده داشت. هیچ مشکلی هم پیش نیومد.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۷:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
ازتون خواهش می کنیم پیگیری این مطالبه را از طریق تماس با ستاد ملی مبارزه باکرونا انجام دهید.
سازمان سنجش دراین قضیه ذی نفع بوده و برموضع غلط خودشون پافشاری میکنند.
کمااینکه سخنگوی محترم سازمان سنجش امروز فرمودن تعداد حوزه های خوزستان را زیاد میکنیم!!!!!!!!
بدون اینکه متوجه باشند خود مسئولین استان تاکیددارند به هیچ عنوان نباید تجمعی انجام بشه.
جای تاسف داره که بااضافه کردن 4تا دونه حوزه امتحانی صورت مسئله رو میخوان پاک کنند و افکارعمومی رو منحرف.

خواسته قطعی ما
#تعویق_کنکور_دکتری_1400
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام
باتشکرازپوشش این خبر
لطفاهرچه سریع ترازمسئولین وزارت بهداشت بخواهیددستورتعویق کنکوردکتری رابه سازمان سنجش ابلاغ کنند.
باتشکر

#تعویق_کنکور_دکتری_1400_وزارت علوم
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا صدا ما باشید برای تعویق کنکور در شرایط پاندمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اقایان کرونا سال ها با ما خواهد بود .پارسال چقدر که بر سر برگزاری ازمونها حاشیه درست شد .نود ونه درصد خواستاران تعویق هر ازمونی به خاطر درس نخواندن خواستار پیدا کردن فرصت مجدد هستند اخر برادر من خواهر من شما تضمین میکنی که اینده شرایط بهتر خواهد بود؟تنها چاره برای رعایت بهداشت اجرای بی کم وکاست پروتکل هاست نه تعویق ازمون .......
Iran (Islamic Republic of)
بهادر
۱۷:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
الان به علت برودت هوا نمیتونن تهویه ایجاد کنن هوا بهتر بشه میتونن درو پنجره باز کنن. قول میدم تو عمرت درس نخوندی .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
ولی اگر واکسیناسیون اقشار آسیب پذیر و عمومی جامعه پس از جامعه پزشکی صورت بگیره، من در آزمون با خیال راحت تری شرکت میکنم و کمتر نگران خواهرزاده 3سالم که با ما زندگی میکنه و پدر و مادر 60 ساله خودم خواهم بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسن پور
۱۷:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
احسنت برشما و بقیه یک درصد جوان درس خون
ایشون ظاهرأ اداره آمار مشغول هستند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
درخواست فوری روسای بیمارستان های اهواز از استاندارخوزستان در پی شیوع گسترده کرونای انگلیسی: استان خوزستان را دو‌ هفته قرنطینه کنید!

اینام احتمالا واسه آزمون دکتری نخوندن و الان می خوان وقت اضافه واسه خودشون جور کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چقدر باهوش هستی.
فهمیدی دلیل درخواست تعویق چیه.
شما اصلا با درخواست کنندگان کاری نداشته باش. درس بخون بخون بخون تا...
شما کرونا بگیری بهتر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
tarsa
۱۶:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
هر روز اخبار جدیدی راجع به شیوع ویروس کرونای انگلیسی و عدم تجمع از سمت وزارت بهداشت به گوش می رسد. این اخبار را که خود مسولین اعلام میکنن نه ما پس کاش حداقل به حرف خودشون پایبند بودند ولی به نظر میرسه داخل مهمونی، مراسم عذاداری و..... همه جا کرونا هست حتی برای ازمون دستیاری هم کرونا خطرناکه ولی به آزمون دکتری با این همه جمعیت که میرسه کرونایی در کار نیست و همه چیز گل و بلبله!!!!
اگه برای مسولین مهم نیست لازمه بگم سلامتی هر انسانی برای خودش از همه چیز مهم تره. پس خواهشا اینقدر خودخواهانه و منافع گرایانه فکر نکنید و آزمون دکتری را به تعویق بندازید. جان ما داوطلبین هم مهم است.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام واقعا چرا تعداد حوزه انقدی زیاد نکرده که هر نفر تو شهر خودش امتحان بده الان خود من به شخصه باید یه شب تو مسافر خونه بخوابم با وجود این کرونا انگلیسی چه تضمینی داره ما مبتلا نشیم . من پارسال هم سر جلسه حاضر بودم به اندازه سر سوزن پروتکلی رعایت همش دروغه پروتکل بهداشتی به نظر سنجش یعنی کشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفم برای کشوری که این بهانه گیر های بچه قراره دکتراش بشوند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
درخواست کنندگاه هم یه کمی برای شما متاسف باشند؟!
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری
۱۶:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
پارسال هم قرار بود کنکور با رعایت پروتکل ها رعایت بشه اما فقط به تب سنجی و الکل زدن به دستان مخاطبان بسنده شد. فاصله بین صندلی ها کاملا کم بود ، تهویه نامناسب و حتی افراد با علامت هم به راحتی بین داوطلبا بودن. یه نفر کنار من انقدر سرفه میکرد اصن من نمیفهمیدم چی دارم میزنم هر بار سرفه میکرد من سعی میکردم فقط نفس نکشم و نفسم حبس کنم. خدا میدونه چند نفر از داخل اون سالن کرونا گرفتن. خواهشا کنکور رو به تعویق بندازید حالا که وضع خراب هست و تا مصاحبه ها هم فاصله زیادی هست. حداقل آخر فروردین برگزار بشه که این کرونا انگلیسی پیکش رد شده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
از کجا میدونی آخر فروردین پیک کرونای انگلیسی رد شده!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
برای جلوگیری از ابتلا به کرونای انگلیسی در آزمون دکتری سازمان سنجش شرکت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
مجوز ستاد کرونا برای برگزاری آزمون اونم در شرایط قرمز عملا به سخره گرفتن خودشه!
لطفاً دیگه مسئولین نیان بگن از اجتماع و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنید
طوری که معلومه کرونا یه فریب بوده وگرنه کدوم عقل سلیمی زیر بار این حرکت انتحاری میره؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام ، داوطلبای این آزمون سرمایه های کشورن ، وقتی میشه با چهار ماه تعویق انداختن جلوی این ریسک رو گرفت ، چرا این کارو انجام نمیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
و تاریخ تکرار می‌شود ... فایده ای نداره ... خودتونو درگیر نکنین
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب دکتری
۱۶:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
تعویق برگزاری کنکوردکترا درسال قبل حالت استثنایی داشت ولی امسال معلوم شد که این بیماری فعلا درکشورهست وادامه داره پس باتعویق چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد ضیا
۱۵:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا آزمون دکتری رو به تعویق بندازین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴۰۰
۱۵:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام. فقط خواستم بگم سازمان سنجش و وزارت علوم برای اینکه قاطعیت از خودشون نشون بدهند بشدت لجبازی میکنند و میخواهند ثابت کنن حرف اول و آخر رو میزنند و این در شان نظام عالی آموزشی و تربیتی نیست باید برای انتخاب بهترینها آماده شوند همانطور که خودتون میدونید سال ۹۹ اکثرا شرکت نکردن وخیلیها که هر سال دکتری شرکت کردن و رد میشدن قبول شدن ... لطفا کوکانه فکر نکنید و خودخواهانه آینده فرزندان مارو خراب نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سنجش اطلاعیه زده آزمون جمعه 15 اسفندد برگزار میشه دیگه قرار نیست بریم مرکز استان. و آزمون دکتری هم شهرستانی شد.
۱۲۳۴
آخرین اخبار