بدمینتون باز کشورمان:

امیدوارم حامیان مالی جذب بدمینتون شوند

بدمینتون باز کشورمان گفت: جذب حامیان مالی شرایط بدمینتون را بهتر می‌کند و انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود.

امیر قاسمی بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتظار خود از لیگ سال آینده، اظهار داشت: ما لیگ را با قهرمانی به پایان رساندیم. اگر حامیان مالی که در رشته‌های دیگر مخصوصا فوتبال فعال هستند، جذب بدمینتون شوند، شرایط بهتر خواهد شد. با این اقدام انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود.

او در خصوص اینکه سال آینده در چه تیمی در لیگ بدمینتون شرکت می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه یک سال دیگر از خدمت مقدس سربازی‌ من باقی مانده است، سال آینده هم در تیم رعد پدافند هوایی قم حضور خواهم داشت.

بازیکن رعد پدافند هوایی قم ادامه داد: امسال مسابقات رنکینگ به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که اتفاق بدی برای ما بود. این موضوع برای تمام بچه‌ها اتفاق ناخوشایندی بود. اتفاق خوبی هم که رخ داد این بود که مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول خیلی منظم برگزار شد. از نصرتی (دبیر فدراسیون) و مقدس زاده (مسئول برگزاری مسابقات) تشکر می‌کنم زیرا برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی کار سختی بود.

قاسمی در خصوص شرایط مسابقات برترین‌های بدمینتون که قرار بود در دهه فجر برگزار شود، گفت: این مسابقات به دلیل مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد. قرار بود تاریخ جدیدی برای آن مشخص شود که هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. این موضوع به برنامه ریزی مسئولان بدمینتون ضربه می‌زند.

او افزود: مسابقات برترین‌های بدمینتون در بخش بانوان به بهترین شکل برگزار شد و جوایز نقدی هم به نفرات برتر تعلق گرفت اما مسابقات آقایان هنوز برگزار نشده است‌.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار