در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازگشت به برجام تاثیر چندانی روی بازار سرمایه ندارد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه، بازگشت به برجام یا خروج از پروتکل الحاقی تاثیر چندان زیادی روی بازار سرمایه و نرخ ارز نخواهد گذاشت.

حسین میرزایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگاربورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با تاثیر صحبت‌های اخیر بایدن مبنی آمادگی برای بازگشت به برجام روی بازار سرمایه، گفت: ایران درصورتی صحبت‌های جو بایدن را در رابطه با بازگشت به برجام خواهد پذیرفت که آمریکا به تعهدات خود بازگردد و خسارت‌های گذشته را جبران کند که با توجه به شرایطی که به وجود آمده است به نظر می‌رسد این امر فعلا محقق نشود.

او بیان کرد:در دو روز آینده درصورت عدم بازگشت آمریکا به تعهداتش، ایران از پروتکل الحاقی خارج خواهد شد؛ همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز مطلبی را علیه غنی سازی اورانیوم‌ در طول چند ماه اخیر توسط  ایران آماده کرده است.


بیشتر بخوانید 


این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: بحث برجام در سال ۹۴ نیز مطرح شده بود اما مسئولان بانک مرکزی مانع از  اُفت قیمت دلار شدند؛ در حال حاضر باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه بازگشت به برجام یا خروج از پروتکل الحاقی تاثیر چندان زیادی روی بازار سرمایه و نرخ ارز نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اینها تاثیر ندارد مشکلات سر بودجه است و پاره ای مسایل سیاسی و بی عقلی یک سری فزاینده در مملکت. که اخبارها هم انعکاس می دهند و شکی نیست.
آخرین اخبار