محدودیت‌های تردد در چهارمحال و بختیاری از سر گرفته شد

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت‌های تردد‌ها در سه قالب و براساس ابلاغیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: محدودیت‌های تردد‌ها در سه قالب و براساس ابلاغیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان اعمال می‌شود.

او افزود: صدور مجوز‌های ضروری که پیش از این در فرمانداری‌ها صادر می‌شد از تاریخ ۲۰ بهمن ماه برابر با ابلاغ ستاد مبارزه با بیماری کرونا به پلیس راهور و پلیس راه استان‌ها محول شده است.


بیشتر بخوانید


حسین پور با اشاره به اینکه مجوز‌های تردد شبانه، با حضور متقاضیان در پلیس راهور استان و در شهرستان در پلیس راهور همان شهرستان صادر می‌شود اضافه کرد: صدور مجوز‌های بین استانی در شهرستان شهرکرد با قرارگاه پلیس راه استان و در شهرستان‌های دیگر استان نیز با نزدیک‌ترین پلیس راه است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد برقرار است گفت: افزون بر ۱۹ هزار و ۵۰۰ مورد برخورد با تخلفات در بحث محدودیت تردد شبانه در این استان صورت گرفت که حجم بسیار زیاد این تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.

حسین پور افزود: برابر با ابلاغیه‌ای جدید پلیس راهور استان‌ها، مجوز‌هایی که فرمانداری‌ها پیش از این صادر کردند، اعتبار ندارد و متقاضیان باید برای صدور مجوز جدید دوباره مراجعه کنند.

او تاکید کرد: مجوز‌ها برای تردد ادارات یا مجوز برای افرادی که لیست اسامی آن‌ها از طریق فرمانداری‌ها به صورت جمعی به پلیس راهور واصل شده است نیازی به حضور و تمدید اعتبار مجوز تردد ندارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار