ارائه خدمات درمانی به کرونایی‌ها در مرکز بهداشت شماره یک سوسنگرد

رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان گفت: مرکز بهداشت شماره یک سوسنگرد آماده ارائه خدمات درمانی به کرونایی و افراد مشکوک به این بیماری است.

حاتم زاده رییس شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط بحرانی خوزستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، مرکز شماره یک شهر سوسنگرد، جنب شبکه بهداشت شهرستان به صورت منتخب به بیماران کرونایی و افرادی مشکوک به این بیماری خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

او اختصاص یک سالن بصورت ویژه و نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در فضای باز افزود: شهروندانی که برای انجام آزمایش تیروئید، واکسیناسیون و بهره مندی از سایر خدمات بهداشتی به مرکز بهداشت مراجعه می‌کنند، در سالنی مجزا پذیرش شده و برخورد و مراوده‌ای با بیماران کرونایی نخواهند داشت.

حاتم زاده با اشاره به سرعت بالای انتشار ویروس منحوس کرونا و نوع انگلیسی آن بیان داشت: از شهروندان و به ویژه افرادی که برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به مرکز بهداشت مراجعه می‌کنند خواهشمندیم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مکرر دست‌ها و استفاده از ضدعفونی کننده‌های استاندارد خود از خطر کرونا حفظ کرده و کادر درمان و پزشکی را در مهار کرونا یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.