توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند تا به امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم صالح مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در رابطه با رزمایش احسان و همدلی تا به امروز در چهار مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را داشته است.

او افزود: تا به امروز ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار قطعه مرغ و همچنین ۲۰ هزار بسته بهداشتی که شامل ماسک و ژل ضد عفونی بودند، در سراسر استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


صالح اضافه کرد: تا کنون ۲۰ فقره جهیزیه در بحث‌های حمایتی به نیازمندان اعطا شده است و در حوزه بخش‌های اشتغال‌زایی نیز تسهیلاتی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان و مشاغل خانگی در روستا‌ها داده شده و یا کار عمرانی با آن صورت گرفته است.

او با اشاره به اجرای ۸۰ پروژه آبرسانی در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: ساخت مساجد، ساخت مدارس برکت، اجرای پروژ‌ه‌های آبرسانی، ساخت راه‌ها و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های مختلف نیز انجام شده است.

صالح ادامه داد: برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در طول سال مداومت دارد، همچنین بعد از تخصیص اعتبار یکسری فعالیت‌های فرهنگی در کل استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.