ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی رودبار

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب بر رفع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی با هدف کاهش سوانح جاده‌ای در شهرستان رودبار جنوب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد فرجام طاهری، رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان رودبارجنوب،گفت: به منظور کاهش سوانح جاده‌ای، باید با حساسیت بیشتری عمل کرد تا شاهد وقوع این سوانح، نگرانی و مشکلات هموطنان به علت وقوع این حوادث دلخراش نباشیم.

او  بیان کرد: پرداخت زیان‌ها و خسارت‌های مادی و بدنی به هیچ عنوان جایگزین نگرانی‌های روحی و روانی خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این سوانح از دست می دهند، نیست و باید مسئولان این حوزه با تلاش و توجه به امر آموزش و حضور اثرگذار، حوادث جاده‌ای را به حداقل ممکن برسانند.

پس از بیان نقطه نظرات شرکت کنندگان، مصوباتی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد رمپ‌های( رمپ یا شیب راهه، مسیری شیب‌دار است که دو سطح غیر هم تراز را به یکدیگر وصل می‌کند.)  ورودی و خروجی در نقطه‌های برون شهری به تصویب رسید و برای  اجرا در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت.

قبل از این نشست اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان از نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی رودبار جنوب بازدید کردند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار