خبری خوش برای روستاییان لاهیجانی فاقد بیمه

فرماندار لاهیجان گفت:روستاییان و کشاورزان فاقد بیمه‌،تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یونس محمودی ، فرماندار لاهیجان در نشست ستاد توسعه بیمه روستایی شهرستان لاهیجان که با حضور مدیر صندوق در استان گیلان، معاون فرمانداری، بخشدار بخش مرکزی، بخشدار بخش رودبنه، بیمه سلامت، آموزش و پرورش، مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و مدیران کارگزاری‌های این شهرستان برگزار شد، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در معرفی مزایای عضویت در این صندوق میان جامعه هدف شد و گفت: لازم است با همکاری جمعی، افرادی که تا کنون به هر دلیل از دریافت خدمات بیمه‌ای نظام محروم مانده اند، تحت حمایت و پوشش این صندوق قرار گیرند.

او با تاکید به بخشداران و دهیاران در خصوص شناسایی افراد فاقد بیمه و حمایت بیمه ای از آنان ، افزود:  بخشداران و دهیاران باید روستاییان و کشاورزان را از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اطلاع رسانی آشنا و نسبت به تحت پوشش قرار دادن آنان اقدام کنند.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: باید با همت جمعی همه روستاییان ،کشاورزان و عشایران فاقد بیمه این شهرستان، برای بهره مندی از خدمات بیمه ای تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گیرند.

هانی عارف، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت بیمه‌ای شهرستان لاهیجان و نحوه خدمات صندوق ارائه کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.