درخشش ملی دانشگاه یزد در دوران کرونا

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: آموزش مجازی کارکنان دانشگاه یزد در ردیف پنج ایده برتر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دشتی زاد، رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: در هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه انسانی در عصر کرونا به منظور شناسایی و تجلیل از تجارب برتر دانشگاه‌ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی، ایده و  تجربه دانشگاه یزد در زمینه «آموزش مجازی کارکنان در ایام همه‌گیری کرونا» به عنوان یکی از پنج ایده برتر دانشگاه‌ها معرفی شد.

او افزود: از جمله برنامه‌های این کنفرانس فراخوان ایده‌های برتر دانشگاه‌ها در حوزه‌های مرتبط با توسعه سرمایه‌های انسانی، فرهنگ سازمانی، توانمندسازی و جبران خدمت کارکنان، اصلاح فرایندها، مدیریت دانش و رویکرد‌های نوین در جذب و حفظ نیروی انسانی بود. از سوی دانشگاه یزد نیز هشت ایده مرتبط با حوزه منابع انسانی، بازنشستگان و سامانه‌های اجرا شده، ارائه شد.

دشتی زاد ادامه داد: در مراسم تقدیر از ایده‌های برتر از سوی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر علی مروتی معاون اداری و مالی دانشگاه یزد با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی شد و در ادامه، او به ارائه جزئیات و تشریح این ایده پرداخت.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد اظهار کرد: ایده‌های برگزیده دیگر این مراسم از دانشگاه‌های الزهرا، شهید بهشتی، تهران و بین‌المللی امام خمینی قزوین بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.