کشف بیش از ۱۰ تن سبوس قاچاق در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ بخشی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیون ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی سبوس قاچاق بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ بخشی اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هرگونه موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.