مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان برگزار شد

مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان با حضور برخی مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات آغاز شد. 

در این مراسم، از ۶ محصول از جمله پلتفرم ازدواج و همسان گزینی با نام همدم، پلتفرم مشاوره پرسان، پلتفرم مدیریت اقتصادی خانواده جیب و پلتفرم ارزیابی محتوای کدومو که بیش از یک سال است در فرآیند‌های شتاب دهی خانه نوآوری تبیان قرار دارند، رونمایی شد. موسسه تبیان از سال ۸۱ در عرصه فناوری فعال بوده و با محصولات مختلفی جزو مجموعه‌های شناخته شده در فضای مجازی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم گفت: دشمنان بشریت به نهاد خانواده هجوم آورده‌اند و در این بحران، ما نیاز به راه حل ایرانی برای حل مشکلات داریم. ما جلو رفتیم و پیشرفت کردیم، اما در روایت این پیشرفت کم کاری کرده ایم. تلاش‌های تبیان برای ارائه راه حل‌های مناسب برای خانواده‌های ایرانی، قابل تقدیر است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم در مراسم رونمایی از اولین سبد محصولات تبیان گفت: نگاه به حوزه علوم انسانی در کشور باید تغییر کند. ما می‌توانیم هزاران کتاب درباره موضوعات مختلف زندگی بنویسیم، اما وقتی به زندگی شخصی خود نگاه می‌کنیم هیچکدام از آن‌ها در زندگی روزمره ما اتفاق نمی‌افتند. فرهنگ غنی اسلامی ما، باید در زندگی روزمره ما دیده شود و راه حل این موضوع توسعه پلتفرم‌هایی نظیر سبد محصولات تبیان است.

وی افزود: تلفیق حوزه‌های تکنولوژی با فرهنگ اسلامی، کاری است که تبیان به عنوان دستیار زندگی انجام می‌دهد. تعداد صفحات فارسی در اینترنت چندین برابر کشور‌های عربی است. زبان فارسی نهمین زبان در فضای مجازی است و این نشان دهنده قدرت نفوذ فرهنگی ایران در جهان است. توسعه سبد محصولات فرهنگی در فضای مجازی می‌تواند قدرت ایران را تقویت کند.

ستاری در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی گسترش محتوای با فرهنگ اسلامی، با تقویت تبیان به عنوان یک موسسه نوآور در کشور، یک کار بسیار ارزشمند را انجام داده است.

کمیل خجسته مدیرعامل موسسه تبیان هم در بخشی از این مراسم گفت: تبیان یک سازمان فناورانه اجتماعی است که تلاش می‌کند در جهانی که در شبکه‌های اینترنتی غرق است، نقش مهمی را ایفا کند. تبیان تلاش می‌کند با به خدمت گرفتن هوش مصنوعی و فناوری، برای خانواده‌های ایرانی خلاقیت را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار