سرقت سه موتورسیکلت به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۳ فقره موتورسیکلت به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دنبال ارجاع پرونده سرقت موتورسیکلت به پایگاه ششم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه در محل سرقت حاضر و اقدام به جمع آوری سرنخ و ردپای سارقان کردند.

وی افزود: شاکی پس از مدتی به این یگان مراجعه و بیان داشت موتور سیکلت او در سایت‌های خرید و فروش آگهی شده است که پس از هماهنگی با مقام قضایی دستورات لازم در خصوص دستگیری شخص آگهی کننده صادر شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان در عملیاتی، فروشنده موتورسیکلت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازجویی خود را اکبر معرفی کرد و منکر هرگونه سرقت شد، اما پس از تحقیقات پلیسی و مشاهده عکس زمان سرقت لب به اعتراف گشود و بیان داشت که یک فقره سرقت موتورسیکلت انجام داده ام و پس از سرقت شماره شاسی و موتور آن را تغییر و شماره موتور و شاسی موتورسیکلت خود را بر روی موتور شاکی حک کردم.


بیشتر بخوانید


کنجوریان افزود: کارآگاهان با توجه به تبحر سارق در تغییر ارکان موتورسیکلت مسروقه این احتمال را دادند که تعداد سرقت‌های انجام شده توسط این سارق به این شیوه و شگرد متعدد باشد و پس از بررسی تخصصی و مکاتبه با کلانتری‌ها و پارکینگ‌های حوزه استحفاظی در خصوص اینکه در محدوده زمانی دو ماهه چه موتورسیکلت‌هایی سرقت یا کشف شده اند موفق می‌شوند ۲ فقره سرقت مشابه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان، موتورسیکلت‌ها را مورد بازبینی قرار داده و مشاهده کردند که شماره موتور و تنه هر دو موتورسیکلت یکسان بوده و با موتور سیکلت مطرح در پرونده فعلی مشابه و سارق هر سه موتور سیکلت، اکبر است که مجددا از متهم بازجویی و سرقت هر سه موتور سیکلت را قبول کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح سارق به بزه انتسابی، شاکیان دیگر نیز شناسایی و پرونده به همراه متهم به شعبه ۳ بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران ارسال و با صدور قرار مجرمیت اکبر روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار