انهدام۱۰۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انهدام ۱۰۵ باند و کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی احمد پور ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی گیلان با همکاری مردم و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) موفق شده است از ابتدای امسال تاکنون ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی کشف و ضبط کند.

او ، با بیان اینکه در این مدت همچنین ۱۰۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است، افزود: دستگیری ۲۸ هزار نفر از عاملان تهیه، توزیع، نگهدارنده و عاملان مواد مخدر یکی دیگر از اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در سال جاری بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد رشد داشته است، گفت: در راستای کاهش جرایم و ارتقای آموزش خانواده‌ها به ویژه جوانان از خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها، از ظرفیت فضای مجازی استفاده کردیم و نکات آموزشی را به مردم انتقال می‌دهیم.

سرهنگ احمد پور ،  با بیان اینکه استعمال سیگار و قلیان دروازه‌ای به سوی اعتیاد است، افزود: کم توجهی والدین به این امر موجب می‌شود نوجوانان و جوانان به سمت مواد مخدر سوق داده شوند، بنابراین بسیار لازم و ضروری است تا با هوشیاری خانواده‌های جلوی این آسیب اجتماعی گرفته شود.

او ، با بیان اینکه واژه تفننی و یا کنترل در مصرف مواد مخدر اصلا صحت ندارد، گفت: علاوه بر هزینه‌های بالای درمان و ترک اعتیاد، یک فرد معتاد می‌تواند با بزه و جرایم مختلف امنیت جامعه و محله را مختل کند، بنابراین با پیشگیری از این بلای خانمان سوز می‌توانیم جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر را بگیریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پایان تصریح کرد: شماره تلفن ۳۳۵۹۳۰۰۷ و یا سامانه ۱۲۸ پل ارتباطی مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.