سارق کابل های برق منطقه کوهپایه پیدا شد

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باهوشیاری ماموران پلیس پاسگاه ده لولو کوهپایه یک سارق سیم و کابل برق دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ مهدی پور امینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل برق در روستای کوهپایه و حاشیه شرقی شهر کرمان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه ده لولو کوهپایه این فرماندهی موفق شدند در پی گشت زنی‌های هدفمند در پایان شب سارق را حین سرقت دستگیر کنند گفت: سارق در بررسی‌های ماموران انتظامی به ۲۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه این سارق با یک دستگاه خودرو وانت اقدام به سرقت می‌کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودرو سارق نیز به پارکینک انتقال یافت.

اودر پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان در تامین امنیت جامعه، گفت: مشارکت و همراهی مردمی نقش بسیار مهمی در توفیقات پلیس و برخورد با جرایم به ویژه سرقت دارد که شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ و ۱۹۷ نسبت به افزایش تعاملات خود با پلیس و افزایش مشارکت در حوزه نظم و امنیت اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
دستای الوده میگن همینه
آخرین اخبار