طلسم شکنی دیوید مویس برابر آقای خاص/ مورینیو در آستانه تکرار فاجعه چلسی

سرمربی تیم فوتبال وستهام سرانجام موفق شد برای اولین بار مورینیو را شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) وستهام با مربیگری دیوید مویس موفق شد برابر شاگردان ژوزه مورینیو در تاتنهام به برتری ۲ -یک دست پیدا کند.

این اولین پیروزی دیوید مویس در ۱۶ بازی برابر ژوزه مورینیو بود. سرمربی وستهام در ۱۵ بازی پیشین برابر آقای خاص، ۹ بار شکست خورده و ۶ بار به تساوی دست یافته بود.

تاتنهام با شکست امروز پنجمین شکست در ۶ بازی اخیرش را تجربه کرد، این تیم در این ۶ بازی فقط یک پیروزی برابر وست بروم به دست آورده است.
مورینیو در این فصل با تاتنهام ۸ شکست داشته است که بیشترین شکست او پس از فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ محسوب می‌شود. این سرمربی پرتغالی در آن فصل هدایت چلسی را بر عهده داشت و با ۹ شکست از کار برکنار شد.

مورینیو امروز برای پنجاهمین بار روی نیمکت مربیگری تاتنهام نشست که حاصل این ۵۰ بازی، ۲۳ پیروزی ۱۲ مساوی و ۱۵ شکست بوده است. او در مجموع ۸۱ امتیاز برای تاتنهام کسب کرده که ۱۴ امتیاز کمتر از دستاورد‌های او در دیگر تیم‌ها است. مورینیو در منچستر یونایتد پس از ۵۰ بازی به ۹۵ امتیاز دست یافته بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار