دیپلمات سابق صهیونیستی: اقدامات بایدن به نفع ما خواهد بود

یک مقام ارشد سابق رژیم اشغالگر قدس، رئیس‌جمهور آمریکا را یک صهیونیست واقعی دانست که به نفع این رژیم کار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دنی آیالون» دیپلمات سابق صهیونیستی و سفیر پیشین این رژیم در آمریکا، در اظهارات امروز (یک‌شنبه) خود «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، را یک صهیونیست واقعی دانست و مدعی شد اقدامات او به نفع رژیم اشغالگر خواهد بود.

این مقام صهیونیستی در ابتدای مصاحبه گفت بایدن تاکنون با مقامی از خاورمیانه تماس نداشته است که این نشان می‌دهد خاورمیانه در اولویت آمریکا نیست؛ اما او اطمینان دارد تاخیر در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، به دلایل فنی نبوده است.

آیالون سپس مدعی شد رژیم صهیونیستی متحد آمریکا در مسائل خاورمیانه بوده و برای این کشور از جایگاهی خاص برخوردار است بنابراین اقدامات بایدن به نفع رژیم اشغالگر است و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

این دیپلمات سابق رژیم صهیونیستی سپس گفت: «آنتونی بلینکن [وزیر امورخارجه آمریکا] یک یهودی و دوست واقعی ما است. بایدن نیز یک صهیونیست واقعی است و این یعنی دلیلی برای نگرانی ما وجود ندارد.»

او سپس رویکرد بایدن درباره ایران را منطقی دانست و گفت: «بایدن مرد باتجربه‌ای است، او ۳۶ سال در کمیته امورخارجه سنا بوده و رویکردش بر مبنای اتحاد بین‌المللی است.»

آیالون با اشاره به مسئله برجام و احیای توافق هسته‌ای گفت: «بایدن با شروط کنونی به برجام باز نخواهد گشت.»

هفته گذشته بنیامین نتانیاهو یک ماه پس از ورود جو بایدن به کاخ سفید بصورت تلفنی با وی درباره موضوعات مختلفی به بحث‌وگفت‌وگو پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا طی این تماس بر تقویت روابط میان تل‌آویو و واشنگتن تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قابل توجه اصلاح طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
ننگ و مرگ بر فراعنه برده داران ظالمین و ستمگران عصر جدید باد .
کلمه مستضعف یعنی کسانی که به زور و جبر ظالمان و ستمگران بی عدالتان تبعیضگران فراعنه برده داران عصر جدید ناخواسته ضعیفشان کردند و ضعیف شمرده شده اند. ضعیف داشته . حقیرداشته . ناتوان شمرده شده . سست پنداشته . ناتوان یافته شده . زار ناتوان و رنجور شده .
آیه حکومت مستضعفین
آیه ۵ سوره قصص به آیه حکومت مستضعفین معروف است.
« وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ »؛ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.
انشاءالله وعده صدق خداوند جل جلاله در سر تا سر جهان به وقوع خواهد رسید و آن روز جایی برای بی عدالتان تبعیضگران دروغگویان ریاحکاران مستکبرین نخواهد بود .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار