جنبش جهاد اسلامی: هیچ کس اجازه حراج ذره‌ای از خاک فلسطین را ندارد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به نامه تشکیلات خودگردان به دولت آمریکا درباره تعهدات فلسطینیان برای تشکیل کشور فلسطین در مرز‌های ۱۹۶۷، اعلام کرد: هیچ کس اجازه حراج ذره‌ای از خاک فلسطین را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای در واکنش به ارسال نامه تشکیلات خودگردان فلسطین به دولت آمریکا درباره انتخابات پیش روی فلسطین و تعهدات گروه‌های فلسطینی در تشکیل کشور فلسطین در مرز‌های ۱۹۶۷، آن را تقبیح و محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی دلیل خود را پایمال شدن حق فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی دانست و در بیانیه خود آورده است: این جنبش به هیچ فردی اجازه نخواهد نداد که از ذره‌ای از خاک تاریخی فلسطین صرف نظر کرده و آن را حراج کند.

این جنبش با تاکید بر این موضوع که محتوای نامه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دولت آمریکا ارتباطی با جنبش جهاد اسلامی ندارد، بر پایبندی این جنبش به حفظ حقوق ثابت فلسطین بر همه خاک فلسطین تاکید کرد.

تشکیلات خودگردان نامه‌ای را از طریق حسین الشیخ، مسئول پرونده مذاکرات به هادی عمرو، مسئول پرونده فلسطین و اسرائیل درباره انتخابات پیش روی فلسطین فرستاده که در آن بر تعهدات سازمان آزادی بخش فلسطین و دیگر گروه‌های فلسطینی در نشست‌های قاهره تاکید کرده است.

یکی از این تعهدات قید شده، تشکیل کشور فلسطینی در مرز‌های ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار