انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و اداره کل دادگستری

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: با هدف تحکیم همکاری‌های علمی و تحقیقاتی تفاهم نامه‌ای بین روسای دانشگاه یزد و دادگستری استان به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دشتی زاد، رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: در چهارمین نشست نقد رای قضایی با موضوع «عدم رعایت نظامات دولتی منجر به فوت نوجوانان یزدی در کشور گرجستان»، تفاهم نامه‌ای به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی به امضای قاسم برید لقمانی رئیس دانشگاه یزد و غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد رسید.

او افزود: از جمله تعهدات این تفاهم نامه انجام پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای و راهبردی در موضوعات حقوقی مورد نیاز، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی علمی و تخصصی و عمومی برای پرسنل و خانواده‌های آنان، فراهم نمودن زمینه‌های بهره‌گیری از مشاوره حقوقی، همکاری به منظور توسعه ظرفیت‌های علمی، پژوهشی مشترک با بهره‌جویی از امکانات متقابل، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از طریق توان‌های فکری، تجربی، پژوهشی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، فضای فیزیکی و فضا‌های تحقیقاتی است.

این مسئول ادامه داد: همچنین همکاری در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی و همکاری به منظور تمهید برگزاری دوره‌های فرصت مطالعاتی در دادگستری برای اعضای هیأت علمی دانشگاه یزد از جمله تعهدات مشترک در این تفاهم نامه است.

دشتی زاد ادامه داد: این تفاهم نامه پنج ساله بوده و کارگروهی مرکب از هشت نفر از نمایندگان طرفین به منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه، توافقات حاصله و پی‌گیری و نظارت بر اقدامات در دست اجرا تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار