تفاهم نامه همکاری علمی، فرهنگی بین شهرداری و دادگستری یزد

شهرداری و دادگستری یزد تفاهم نامه‌ای را به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی، شهردار یزد گفت: به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی تفاهم نامه‌ای میان شهرداری یزد، شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کل دادگستری استان به امضا رسید.

او افزود: این تفاهم نامه که پس از تصویب شورای اسلامی شهر یزد برای مدت پنج سال منعقد شده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.
عزیزی مفاد تفاهم نامه رو به شرح زیر بیان کرد:

انجام پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای و راهبردی در موضوعات خقوقی مورد نیاز

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی علمی و تخصصی و عمومی جهت پرسنل و خانواده‌های آنان

فراهم نمودن زمینه‌های بهره گیری از مشاوره حقوقی

همکاری در راستای توسعه ظرفیت‌های علمی، پژوهشی مشترک با بهره جوئی از امکانات متقابل و دیگر موارد

این مسئول عنوان کرد: بهره گیری از قضات برجسته به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، طراحی و اجرای همایش‌های تخصصی و سالانه ملی و بین المللی با دادگستری از تعهدات دادگستری استان در این تفاهم نامه است.

عزیز اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانش حقوقی پرسنل با هدف پیشگیری از جرم و اختلافات حقوقی از طریق کلینیک حقوقی از جمله تعهدات شهرداری یزد و همکاری به منظور برگزاری کرسی‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور قضات، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی با ارائه مدارک علمی به صورت مجازی و شرکت در برگزاری همایش‌های حقوقی سالانه از جمله تعهدات دادگستری استان در این تفاهم نامه عنوان شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار