پنس از ترس مواجهه با ترامپ از حضور در یک گردهمایی انصراف داد

به نوشته فاکس نیوز، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای جلوگیری از رو در رو شدن با او، از سخنرانی در یک گردهمایی سالانه حزب جمهوری‌خواه امتناع کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز، مایک پنس برای جلوگیری از مواجهه با دونالد ترامپ از شرکت در یکی از همایش‌های حزب جمهوری خواه امتناع کرد.

بنا به گفته یک منبع آگاه، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا دعوت برای سخنرانی در همایش «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار» را نپذیرفته است. بناست رئیس جمهور پیشین آمریکا در این مراسم حضور یابد و اولین سخنرانی خود را از زمان ترک قدرت انجام دهد.

دو منبع آگاه به فاکس نیوز گفتند که ترامپ قصد دارد روز یکشنبه، ۲۸ فوریه در این کنفرانس سخنرانی کند. این رویداد روز پنجشنبه در اورلاندو، فلوریدا آغاز می‌شود. فاکس نیوز به نقل از یکی از نزدیکان پنس نوشت معاون رئیس جمهور سابق به عمد از حضور در انظار عمومی امتناع می‌کند و ترجیح می‌دهد فعلا بر روی خانواده و همکاری با بنیاد هریتج و آمریکای جوان متمرکز شود.

برخی از نزدیکان پنس اعلام کردند معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پس از یورش حامیان ترامپ به کنگره در ششم ژانویه حسن ناخوشایندی نسبت به وی دارد. روابط ترامپ و پنس از آن زمان به تیرگی گراییده و رئیس جمهور سابق آمریکا در جایی از معاونش به عنوان یک خائن نام برد.

ترامپ انتظار داشت پنس با توجه به اختیاراتش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را رد کند و وی را در کاخ سفید ابقا کند، اما وقتی با امتناع معاونش مواجهه شد، دست به دامن حامیان افراطی خود شد و رسوایی تاریخی را در کارنامه سیاسی خود به ثبت رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار