تازه‌ترین دستاوردهای هوایی در نمایشگاه بین المللی فرودگاه و تجهیزات وابسته

برای ششمین بار متوالی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نمایشگاهی از توانمندی‌های داخلی و خارجی صنعت هوایی برپا می‌شود.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز و صنایع و تجهیزات وابسته، عنوان رویدادی است که با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۳ تا ۱۶ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. این رویداد نمونه بارزی از صحنه حضور صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی برای ارائه توانمندی‌هایشان است.

صنعت تجهیزات فرودگاهی و هواپیمایی یکی از پیشرفته‌ترین صنایع دنیا به شمار می‌رود. در این نمایشگاه صنعتگران جوان و مبتکری حضور می‌یابند که تولیداتشان با کیفیت و استاندارد‌های جهانی مطابقت دارد و در این نمایشگاه ارائه می‌شود. این رویداد به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در ایران برای ششمین سال متوالی برپا می‌شود و میزبان صاحبان این صنعت و بازدیدکنندگان علاقه‌مند به حوزه هواپیما و فرودگاهی در کشور است.

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که چند سالی است برای کاربردی کردن و نمایش توانمندی فناوران و دانش‌بنیان‌های کشور تلاش می‌کند نیز در این رویداد پیش‌قدم شده و به عنوان یکی از حامیان برگزاری این رویداد بین‌المللی قدم به میدان گذاشته است. سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته بیش از ۲۴ شرکت در این رویداد حضور یافتند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار