حمایت کمیته امداد از چهار هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد از چهار هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند استان حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فروزان لطفی‌پور معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جشنواره علمی امام صادق (ع) توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد نخبگان در راستای تکریم و تشویق دانش‌آموزان مستعد و نخبه علمی ساکن مناطق کم‌برخوردار استان برگزار شد.

او افزود: ۱۱ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم با معدل ۱۹ و ۲۰ نیز در این جشنواره با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و رئیس بنیاد نخبگان تشویق شدند.


بیشتر بخوانید


لطفی پور با اشاره به حمایت این نهاد از چهار هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند استان اضافه کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی، دانش‌آموزان علاوه بر دریافت کمک‌هزینه تحصیلی از مشاوره تحصیلی و خدمات مؤسسات آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: امسال سه دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان با کسب رتبه سه رقمی در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند، همچنین چهار دانش‌آموز دیگر نیز با تلاش و پشتکار خود رتبه زیر سه هزار کسب کرده اند.

لطفی پور تعداد دانشجویان تحت حمایت را یک هزار و ۲۲۳ نفر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و طلاب علوم دینی عنوان و مطرح کرد: دانشجویان پس از ثبت‌نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار