انتصاب عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری

یعقوب طادی عضو هیات علمی مهندسی مکانیک جامدات دانشگاه شهرکرد و پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان به عنوان سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، دکتر ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در حکمی دکتر یعقوب طادی عضو هیات علمی مهندسی مکانیک-جامدات دانشگاه شهرکرد و پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان را به عنوان سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در این حکم دکتر ناصر باقری مقدم، خطاب به دکتر یعقوب طادی آورده است:


بیشتر بخوانید


نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمر بخشی مستعدان و نخبگان عزیز در استان چهارمحال و بختیاری و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری اثر بخش میان نخبگان و مسئولان آن استان در حل مسائل منطقه‌ای و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کار آمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در امور نخبگان و در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد، با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعداد‌های برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان وکمک به شناسایی و شکوفایی استعداد‌های برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق شما را درانجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

در پایان از زحمات و خدمات ارزنده دکتر مجتبی بنیادیان عضو هیات علمی بهداشت و کنترل کیفی مواد غذائی دانشگاه شهرکرد در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار