۲۸ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد ۱۱ نفر در زاهدان، ۱۲ زندانی در زابل، یک‌نفر در ایرانشهر، یک‌نفر در سراوان و سه زندانی نیز در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

اوگفت: از این تعداد یک‌نفر به دلیل تصادف، ۱۰ نفر مهریه، هشت نفر نفقه و ۹ نفر نیز به علت محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان ۸۱.۳۲۸.۵۷۹.۱۶۳ ریال است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که ۹ نفر از آنان مددجویان دیه، ۳۹ نفر محکوم مالی، ۶۴ نفر به علت مهریه و هشت نفر به علت نفقه زندانی بودند.

او بیان کرد: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

سجادی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

او از مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان خواست تا با همدلی و بخشش در راه خداوند، همیشه و در همه جا گره گشای مشکلات همشهریان و مستمندان باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار