آیت الله علم الهدی:

روحانیت نباید ژست حکومتی بگیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی بگیرد بلکه در هر شرایط باید در کنار مردم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مسئولان سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور در مشهد،گفت: خداوند در این انقلاب بر ما منت گذاشت و امروز بدنه نظام انقلاب اسلامی عاشق و پیرو مکتب اسلام است.

او افزود: شهدای بسیار در این انقلاب جانفشانی کردند، اما آنان شهید نشدند که ما به مقام، موقعیت و منصب برسیم، ما طلبه هستیم و اگر این تفکر طلبگی را در هر سن و موقعیتی در خود حفظ کنیم، می‌توانیم در توسعه و پیشرفت انقلاب مؤثر باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که نوکر امام زمان (عج) با کارمند تفاوت دارد، ادامه داد: کارمند سر ساعت کار می‌کند و حقوقش را می‌گیرد، اما نوکر در همه احوال خدمت‌رسانی می‌کند و وقتی نوکر امام زمان (عج) باشیم، هم در این دنیا و هم در آن دنیا همه چیز ما را تأمین می‌کنند.


بیشتربخوانید



آیت الله علم الهدی بیان کرد: در زندگی روزانه به این فکر کنید که امام عصر (عج) چقدر در زندگی ما سهم داشته‌اند، وقتی نوکر امام عصر (عج) شدید، از هیچ چیز نترسید، مگر مقامی بالاتر از نوکری امام عصر هست؟

او تصریح کرد: این روز‌ها مردم بسیار در فشار هستند و معیشتشان به خطر افتاده است، اگر نتوانیم به مردم نشان دهیم که نوکر امام عصر (عج) هستیم، وجهه اسلام را خراب کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که حفظ این مسئله در بدنه نیرویی که با مردم در ارتباط است، بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: اگر نیروی جوان نیروی انتظامی با عشق و ارادت واقعی به اسلام و ولایت در پست خود حاضر شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، این وظیفه شماست که به گونه‌ای عمل کنید تا نیروی جوان انقلابی و نخبگان این انقلاب را بشناسند.

آیت الله علم الهدی خطاب به شرکت کنندگان در این مراسم اظهار کرد: خداباوری و باورمندسازی جوانان توسط رفتار شما علما و روحانیان است.

او بر اثرگذاری رفتار مسئولان، به‌خصوص روحانیان تأکید و افزود: شما هم در عرصه رفتار و هم در عرصه کلام باید نشان دهنده یک انقلابی دلسوز و عاشق به اهل بیت (ع) باشید تا جوانان با هر تفکری جذب اسلام شوند، شما با نیروهایتان همانند یک جوان مسجدی برخورد کنید تا آنان نیز عاشق نوکری امام عصر (عج) شوند.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.