عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در زنجان خبر داد.

نیک بخش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: این طرح طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در زنجان اجرا خواهد شد.

او افزود: علاقمندان می توانند با ارسال عدد یک به شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ درخواست خود را جهت عضویت در کتابخانه ها ثبت کرده و پس از پایان مهلت مذکور با دریافت کد تخفیف نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

نیک بخش هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی بین شهروندان اعلام کرد و  ادامه داد: متقاضیان با استفاده از طرح عضویت رایگان در کتابخانه ها به مدت یکسال از خدمات کتابخانه های عمومی این استان بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ مورد از کتابخانه‌های استان زنجان به هزار و ۸۰۰ پایگاه اطلاعاتی داخلی و خارجی دسترسی دارند، گفت: علاقمندان می توانند با مرجعه به سایت اداره کل کتابخانه ها به صورت آنلاین از خدمات این درگاه استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.