افتتاح کتابخانه عمومی حسینی در زنجان/ رونمایی از کارت عضویت شهید شهریاری

در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی حسینی زنجان از کارت عضویت کتابخانه دانشمند هسته‌ای "شهید دکتر مجید شهریاری" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، این کارت عضویت در تاریخ ۱۴ تیرماه سال ۱۳۵۹ و در دوران دانش آموزی شهید شهریاری در کتابخانه حسینی صادر شده است.

دکتر مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ و در زنجان متولد شد، تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان، دوره کارشناسی را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر(از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۸)، دوره کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف (از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۱) و دوره دکتری در رشته مهندسی هسته‌ای را در دانشگاه امیرکبیر از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۷ گذارنده اند.

شهید مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان؛ استاد و دانشمند هسته‌ای کشور بود که در سن ۴۴ سالگی و در تاریخ ۸ آذر ۱۳۸۹ در یک عملیات تروریستی توسط عوامل موساد ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کتابخانه عمومی حسینی در طبقه دوم مسجد جامع زنجان واقع شده و با ۲۰ هزار نسخه کتاب دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن مطالعه، کودک، اینترنت، نشریات و محققین است.

این کتابخانه بعد از ۱۴ سال انتظار و همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، بازگشایی و به بهره برداری رسید.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.