امام جمعه ایلام عنوان کرد؛

فداکاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در ایام شیوع کرونا

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت :خدمات و اقدامات و فداکاری و مجاهدت مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در ایام شیوع کرونا بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مسئول نهاد رهباری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی، روسا و برخی از پرسنل بیمارستان‌ها و مسئولان حوزه بهداشت استان به نمایندگی از مدافعان سلامت با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز ضمن تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر و تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در ایام شیوع بیماری کرونا گفت:قطعاً ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها در اذهان مردم باقی می‌ماند و در آینده برای تمام آحاد و اقشار مردم درس خواهد بود.

امام جمعه ایلام اظهار کرد:کرونا یک آزمایش بود و در آن انسان دریافت که با تمام پیشرفت‌ها و توسعه علوم مختلف در برابر یک ویروس حقیر بی دفاع است و باید به ذات خداوند پناه ببرد.

او ادامه داد:در ایام مبارزه با بیماری کرون، مدافعان سلامت همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و از مردم دفاع نمودند.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد:بیماری کرونا اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان اثبات نمود کشوری که با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های ناشی از آن، به دنیا نشان داد که در نبرد با کرونا از اروپا و آمریکا بهتر عمل نموده است.

او گفت:خدمت به مردم و بیماران و نجات جان آنان ارزش معنوی بسیار بالایی دارد و قطعاً اجر و پاداش این اعمال نیک و صالح را خداوند به مدافعان سلامت عطا خواهد کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های ارزنده‌ای بود که در اوج کرونا در راستای کاهش آمار مبتلایان و بستری‌ها و متوفیان ناشی از کرونا در سطح استان به خوبی اجرا شد و همه ما شاهد آثار نیکو و با برکت آن بودیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.