لیگ برتر والیبال/سپاهان به سختی شهرداری ورامین را شکست داد

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در دور رفت مرحله پلی‌آف به سختی تیم شهرداری ورامین را شکست داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز‌های سه‎‌شنبه تا جمعه (۴ روز) به صورت متمرکز و ۲  برد از سه بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در دومین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی راد به سختی و با نتیجه سه بر ۲ نماینده ورامین را شکست دادند.

تیم شهرداری ورامین با عملکردی فراتر از انتظار در این مسابقه ظاهر شد و در سِت‌ های دوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ موفق به شکست نماینده اصفهان شد. اما این تیم در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب سپاهان شد تا نتیجه دور رفت را به تیم صدرنشین دور مقدماتی واگذار کند و امیدش به جبران این نتیجه در دور برگشت باشد.


بیشتر بخوانید


۲ تیم شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان در مجموع پنج سِت این مسابقه ۱۰۹ پوئن به دست آوردند. تیم سپاهان ۶۳ امتیاز از حمله، ۱۲ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز از سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف کسب کرد. در طرف مقابل تیم شهرداری ورامین ۶۱ امتیاز از حمله، ۱۵ امتیاز از دفاع، ۴ امتیاز از سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان به دست آورد. این داده‌های آماری بیانگر رقابت بسیار نزدیک دو تیم است.

کیاوش حیدری بازیکن فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود و محمد فلاح هم با کسب ۱۷ پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ورامین شد.

مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان داوران اول و دوم این مسابقه بودند. امیر صداقت و خلیل یگانه‌ مجد هم به عنوان ناظر داوری و ناظر فنی، نظارت این بازی را برعهده داشتند.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف نیز تیم فولاد سیرجان سه بر دو سایپا تهران را شکست داد تا فولادی‌های لیگ برتر یک گام بزرگ برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند.

فردا (چهارشنبه) ۲ دیدار دیگر دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان برگزار خواهد که تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۴ و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.