لزوم توجه به مشاغل خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک

معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از مشاغل خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک در سطح استان یکی از اقدامات مؤثری است که صندوق کارآفرینی امید می‌تواند انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی شامگاه سه‌شنبه پنجم اسفندماه در دیدار با مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، با اشاره به اهمیت بنگاه‌های اقتصادی کوچک در مباحث مطرح شده توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این بنگاه‌ها زیربنای اقتصاد مقاومتی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان و کشور بایستی مشاغل خرد و کوچک، استارتاپ‌ها و صنایع نوپا را در سطح استان مدنظر قرار دهند تا بتوان سبب شکوفایی استعداد‌های نهفته جوانان این خطه شد.

او ضمن قدردانی از فعالیت صندوق کارآفرینی امید در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و محروم، بیان کرد: توجه به مشاغل خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک یکی از مهم‌ترین مباحثی است که این صندوق می‌تواند در رأس اقدامات خود قرار دهد.

صادقی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تکاب، یادآور شد: تمامی دستگاه‌های استانی ملزم به ارائه خدمات بیش‌ازپیش به این شهرستان برای برطرف کردن مشکلات گذشته و هموار‌سازی مسیر برای پیشرفت منطقه هستند.

او با اشاره به هدف‌گذاری‌های این دیدار، تصریح کرد: شایسته است حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآور با کمک سازمان فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری استان، توانمندسازی شهرستان تکاب با توجه به اولویت‌های شهرستان و احداث کارخانه کمپوست و بازیافت زباله در مناطق مستعد استان جزو هدف‌گذاری‌های صندوق کارآفرینی قرار گیرد.

ناهید کشاورز فرد مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و آخوندزاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی در این دیدار به بحث و تبادل نظر در مورد توسعه استان، استفاده از ظرفیت‌های نهفته، اشتغال‌زایی برای جوانان، اعطای تسهیلات کم‌بهره و توسعه شهرستان تکاب با معاون استاندار پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.