نشست علما و معتمدان راسک و سرباز

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت:حل مشکلات سیستان و بلوچستان در گرو همدلی و همراهی همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام بی نیازجانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در نشست علما، معتمدان و اعضای شورای تامین شهرستان‌های راسک و سرباز گفت: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، هر روز شاهد فتنه و تحریم جدیدی از طرف دشمنان برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی ایران بوده ایم که اگر هر سختی را برای حفظ انقلاب، تحمل کنیم می‌ارزد.

او  قانونمندی و قانون گرایی را یک اصل مهم بیان کرد و گفت: نباید چهره‌ای بد از استان، ارائه شود بلکه باید با استفاده از ظرفیت مرز، تجارت، کشاورزی و معاون استان، زمینه سرمایه گذاری فراهم شود.

در این نشست، جمعی از علما و معتمدان، خواستار بهره مندی هرچه بیشتر مرزنشینان از ظرفیت‌های مرز، توجه بیشتر به روستا‌ها و رفع مشکلات آن‌ها و توسعه راه‌های دسترسی شدند.

فرماندار راسک هم گفت: علما و ائمه جمعه می‌توانند از تریبونی که در اختیار دارند مطالبات عمومی را به مسئولان منعکس کنند و با استفاده از دانش دینی خود به روشنگری جامعه بپردازند.

کدخدا، افزود: نقش علما در تبیین تاثیر قانون پذیری و قانون گرایی برای همه‌ی افراد جامعه، بسیار تاثیرگذار است.
او  همچنین به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: علما و معتمدان به عنوان مراجع موثق مردم می‌توانند نقش مهمی در مشارکت پُرشور مردم در انتخابات داشته باشند.

در پایان این نشست، دفتر رابط نمایندگی نهاد رهبری در امور اهل سنت مناطق راسک و سرباز در شهر راسک افتتاح شد.

همچنین، حجت الاسلام بی نیاز، جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و هیأت همراه با حضور در بخش مرزی پیشین از آخرین وضعیت روند اجرایی پایانه‌ی مرزی پیشین بازدید و با حضور در حوزه علمیه پیشین با مفتی روانبد امام جمعه پیشین دیدار کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار