فرمانده نیروی انتظامی:

برخورد پلیس فتا با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مفسدان اقتصادی و برخورد با جرایم فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: سال ۹۵، با جمعی از کارکنان به خدمت رهبری رسیدیم، که ایشان فرمودند خیرین امنیت ساز باید به کمک نیروی انتظامی بیایند.

وی گفت: از آن زمان اقدامات خوبی با برنامه ریزی‌های مناسب انجام شد. خیرین امنیت ساز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند. چنانچه راه اندازی یک کلانتری باعث ایجاد امنیت مردم خواهد شد و بهره آن را تمامی مردم می‌برند.

سردار اشتری افزود: امروز باید امنیت در کنار اقتصاد باشد، چون بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی امروز امنیت است.

وی گفت: بالاترین نعمت سلامت و امنیت است و مسئولیت ایجاد امنیت، به دست همکاران ما در نیروی انتظامی است و این نیرو در حوزه سلامت هم حضور دارند، امروز اکثر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مربوط به نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی ادامه داد: پلیس در مقطع شیوع کرونا، خوش درخشید و به وظایف انسانی، دینی و ملی خود عمل کرد. یکسال از زمانی که رسما اعلام شد، کرونا شیوع پیدا کرده است می‌گذرد و از همان روز‌های اول نیروی انتظامی ورود پیدا کرد.

سردار اشتری درباره اقدامات پلیس در ایام شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: پلیس در ایجاد نظم در بیمارستان‌ها در اوایل شیوع کرونا ورود کرد، تجهیزاتی را برای ضد عفونی به میدان آورد و بیمارستان‌های ناجا را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد، پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی بود برخورد کرد، در حوزه تعطیلی اصناف و اماکن فعال بود.

وی افزود: نیروی انتظامی در پی اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خوبی عمل کرد و اقدامات بزرگی در حوزه سلامت توسط پلیس انجام شده است.

فرمانده انتظامی ادامه داد: پلیس بیشترین مراجعات را با مردم دارد، پس به همین دلیل باید تجهیزات ما در شان مردم عزیز باشد.

سردار اشتری گفت: شجاعتی که همکاران ما از خود نشان دادند و از یک اقدام خرابکاری جلوگیری کردند قابل تقدیر است و باید این روند را با برنامه ریزی به پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم ما به پلیس اعتماد دارند، افزود: خط قرمز ما امنیت کشور و مردم است و نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به مردم اقدامات خوبی را انجام می‌دهد. اعتماد مردم به نیروی انتظامی هرسال  افزایش پیدا کرده است و این بالاترین سرمایه برای پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مفسدان اقتصادی، برخورد با جرایم، برخورد با جرایم فضای مجازی و... پلیس همواره اقدامات خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
در امریکا که مدعی حقوق بشر است
تمام سایت ها را بر ترامپ بسته اند
میگویند شایعات در سایت ها
مثل اکسیژن برای اتش است
طبق گفته خودشون .اینور اب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
درود و خداقوت بر همه دلاوران خستگی ناپذیر فی سبیل الله مدافعان نظم و امنیت ملی
آخرین اخبار