برگزاری اعتکاف ایام‌البیض در مشهد ممنوع است

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد، طبق دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر حسنی رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  برگزاری اعتکاف ایام‌البیض طی روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در مساجد، طبق دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا ممنوع است و متأسفانه همانند سال گذشته این آئین باشکوه را نداریم اما بی‌شک هیچ‌چیز مهم تر از حفظ سلامت معتکفان نیست.

او افزود: مراسم معنوی اعتکاف فرصتی ویژه برای خودسازی است که همه‌ساله با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان برگزار می‌شد اما متأسفانه دو سال است که به‌دلیل شرایط بحرانی کرونا امکان برگزاری این برنامه وجود ندارد و امیدواریم که با ریشه‌کنی این ویروس منحوس در سال آینده شاهد برپایی باشکوه اعتکاف ایام‌البیض همانند سال‌های گذشته باشیم.
 

بیشتر بخوانید

 
رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نظارت بر محل‌های کار و اماکن عمومی همچون گذشته با قوت ادامه دارد و از ابتدای بحران کرونا تاکنون ۵۰۱ هزار و ۵۳۱ مکان مورد بازدید قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۰ مورد به مراجع قضایی معرفی شده اند، ضمن اینکه در این مدت چهار هزار و ۶۰۳ مورد پلمب و ۲۰ هزار و ۶۳۵ اخطار صادره داشته‌ایم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.