نوروزی: پیگیر مصدومیت هادی پور هستیم/ امیدوارم کاروان پاکی در المپیک داشته باشیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت ملی پوش تکواندوی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت آرمین هادی‌پور ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران که با پارگی ACL مواجه شده است گفت: از زمان حضورم در فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کردند که این ورزشکار مصدوم است. بلافاصله پیگیری لازم از سوی فدراسیون انجام و با حضور دکتر مشیرآبادی روی این ورزشکار معاینه صورت گرفت. به اتفاق آرا اعلام شد که این ورزشکار باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و پنج ماه بازگشت او به میادین زمان می‌برد.

او ادامه داد: مجدد هماهنگی‌های لازم انجام شد و ورزشکار با حضور مربی و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو از سوی دکتر کیهانی مورد معاینه قرار گرفت و اعلام شد که باید عمل جراحی انجام شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش پیگیر وضعیت این ورزشکار بودند بیان کرد: شنبه کمیسیونی در این رابطه با حضور علی‌نژاد، سجادی، فخری، مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی، هادی پور و مربی او تشکیل شد و بحث و بررسی در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت او انجام شد. در نهایت مربی و ورزشکار اعلام کردند که قصد جراحی ندارند و ورزشکار می‌تواند با همین وضعیت مسابقه دهد و پس از آن نیز صورت جلسه‌ای تنظیم شد و هرگونه مسئولیت و عواقب ناشی از این تصمیم برعهده مربی و ورزشکار قرار گرفت.

نوروزی درباره اینکه آیا قوانین جدیدی به خاطر موج دوباره ویروس کرونا در ایران برای فدراسیون ها اعمال شده است یا خیر افزود: قوانین برای فدراسیون‌ها به خاطر موج دوباره کرونا هیچ تفاوتی با قبل نکرده است، اما نسبت به رنگ بندی جدید مقررات اعمال خواهد شد. در هر شرایط برگزاری اردوی تیم ملی و لیگ‌ها منوط به گرفتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا  است و در این باره ما هم اجرا کننده سیاست‌ها هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره حضور ورزشکاران در المپیک توکیو و تست دوپینگ از آن‌ها گفت:در حال تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران اعزامی به المپیک هستیم. با هماهنگی کمیته المپیک کار‌ها شروع شده تا بتوانیم کاروان پاکی مثل همیشه در المپیک داشته باشیم. با تمام وجود از ورزشکاران حمایت می‌کنیم.

او درباره مصدومیت ورزشکاران در آستانه المپیک گفت: تا این لحظه به غیر از هادی پور دیگر ورزشکاران ما در آستانه المپیک مشکل حادی ندارند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار