اسبقیان: تیم‌های جانبازان و معلولین در ادوار گذشته پارالمپیک، افتخار آفرین بوده‌اند

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره وضعیت تیم‌های پارالمپیکی توضیحاتی را ارائه داد.

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا فدراسیون جانبازان و معلولین با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر مسابقات والیبال نشسته آقایان و بانوان را نیز برگزار کرد. امیدواریم برگزاری این مسابقات پس از یازده ماه تعطیلی، باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان شده باشد.

او ادامه داد:  رقابت های لیگ بسکتبال با ویلچر در حالی برگزار شد که تیم ملی بسکتبال با ویلچر سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورده است. بسیاری از این ملی پوشان در باشگاه‌های لیگ برتری کشور حضور دارند و با انجام بازی در این مسابقات، آمادگی و انگیزه آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. امیدواریم با تشکیل اردو‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اوایل سال۱۴۰۰، این تیم را با آمادگی بالا به رقابت های پارالمپیک توکیو اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره برنامه آماده سازی تیم‌های این فدراسیون بیان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین تلاش زیادی برای برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر و همچنین مسابقات والیبال نشسته انجام داده است. اردو‌های تیم ملی دو و میدانی در کیش و تیراندازی با کمان در تهران در حال برگزاری است. به دنبال برگزاری دور دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری هستیم و همچنین یادواره‌ای برای قهرمان ارزشمند کشورمان مرحوم سیامند رحمان برگزار خواهیم کرد که در روند آماده سازی تیم وزنه برداری مثمر ثمر خواهد بود.

او تصریح کرد: تیم‌های جانبازان و معلولین در ادوار گذشته پارالمپیک همیشه افتخار آفرین بوده اند. با کمک و حمایت‌های ارزشمند کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان مشکل مالی نداریم و امیدواریم به تمام اهدافمان برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار