رونمایی از پوستر نخستین کنگره شعر علوی در اردبیل

هم زمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) از پوستر نخستین کنگره شعر علوی در بنیاد نهج البلاغه اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل امروز در آئین رونمایی از پوستر کنگره شعر علوی با تبریک فرا رسیدن ولادت امیر مؤمنان علی (ع) به فضائل و برکات بی پایان نهج البلاغه در دین اسلام اشاره کرد و گفت: مطالب مطرح شده در این کتاب ارزشمند راهنمای زندگی اسلامی است که توانسته با زبان نیکو عالی‌ترین مفاهیم را ارائه و مشتاقان و علاقه مندان خود را تسخیر کند.

او وظایف اصلی بنیاد نهج البلاغه اردبیل را ارائه مباحث فرهنگی و علمی در قالب درک صحیح از کلام ارزشمند امام علی (ع) عنوان کرد و افزود: امروز و در راستای معرفی نهج البلاغه برگ زرین دیگری در این بنیاد رقم خواهد خورد و آن برگزاری نخستین کنگره شعر علوی در استان اردبیل است.

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل تصریح کرد: فضلا و شعرای استان اردبیل از ولادت امام علی(ع) تا روز عید غدیر خم فرصت دارند تا آثار خود را در قالب مدح و تحسین جایگاه امام علی (ع) و سخنان ارزشمند و تربیتی نهج البلاغه ارائه کنند و کتابی منتخب از آثار نیز با عنوان روشنای بلاغت در خرداد ماه سال آینده چاپ و منتشر خواهد شد.

انور با بیان اینکه اشعار آئینی و عاشورایی بسیاری توسط شعرای استان اردبیل در مدح اهل بیت سرودند افزود: خلائی در راستای ترویج شعر علوی و شخصیت شناسی حضرت علی (ع) دیده می‌شود که امیدواریم با همت اندیشمندان و شعرای استان از طریق زبان هنر و ادب فضائل نهج البلاغه را در بین مردم ترویج دهیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار