اردبیل؛

انتشار کتاب «مدیریت اسلامی پیشرفته» در اردبیل

مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته در ۲۱۷ صفحه منتشر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهران محمدی در جلسه بررسی انتشار و چاپ کتب اسلامی و دینی در اردبیل اظهار داشت: کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته توسط حسین رحیمی کلور، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تالیف شده و به عنوان منبع علمی در زمینه مدیریت، مورد استفاده خواهد بود که ادامه کتاب مدیریت اسلامی مقدماتی است.

وی با بیان اینکه جلد نخست این اثر پیش از این توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل عرضه شده است، افزود: مؤلف تمام همت و تلاش خود را برای رفع برخی خلاءهای مشهود در سلسله مباحث مدیریت اسلامی مصروف و در جلد دوم این اثر مبادرت به طرح موضوعات اصلی کرده است.

محمدی گفت: جایگاه انسان‌شناسی در سازمان و مدیریت، نگاه نهج‌البلاغه به نظریه تصمیم، عدالت و نقش آن در مدیریت سازمان، مقوله‌های امنیت در نهج‌البلاغه، موانع اقتصادی عدالت و امنیت از منظر امام علی(ع)، آزادی و مسئولیت از منظر نهج‌البلاغه، مبانی خط‌مشی گذاری در سیاست از دیدگاه نهج‌البلاغه و نیز جلوه‌های جامعه آرمانی در بستر ساختار جامعه شناختی مباحثی است که در این کتاب نه فصلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت به رشته تحریر درآمده است.

مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: آیات و احادیثی که در این اثر مورد استفاده قرار گرفته بخشی از متون گرانقدر اسلام را تشکیل می‌دهد که بررسی و مطالعات عمیق‌تر روی محتوای آن، دریچه آگاهی بخش دیگری را پیش روی خواننده خواهد گشود که برداشت و تفسیر مناسب و اعمال و به‌کارگیری به موقع و شایسته آنها، بسیاری از مشکلات مدیریت را رفع خواهد کرد.

وی قیمت این کتاب را 10 هزار تومان دانست و تصریح کرد: زیبایی در ارتباط مباحث و ایجاد مدبرانه موضوعات فرعی برای هر فصل نشان از تسلط مولف به موضوع مهم مدیریت اسلامی دارد که وی در کتاب مدیریت اسلامی پیشرفته به شکل ماهرانه‌ای این ارتباط را همچنان حفظ کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار