شهردار منطقه ۵ تهران مطرح کرد؛

توسعه محله‌ها و کوچه‌ها با هدف ارتقاء سطح زندگی مردم

کلهری گفت:توسعه شهری و کار‌های عمرانی را با شعار شهر‌ها از کوچه‌ها شروع می‌شوند پیش می‌بریم و تاکنون نیز بازخورد خوبی داشته است.

محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت‌های عمرانی و توسعه کوچک مقیاس محله‌ای گفت: یکی از تاکیداتی که مدیریت شهری در این دوره داشته این است که ما توسعه و کار عمرانی را از کوچه‌ها و درب منازل مردم شروع کنیم، یعنی با آن شعاری که شهر‌ها از کوچه‌ها شروع می‌شوند پیش برویم و آن تجربه خوبی است و در برخی محله‌ها و مناطق که اجرا شده بازخورد خوبی داشته است.

وی افزود:تمام محله‌ها و مناطق درباره این موضوع وظیفه دارند و شهرداری منطقه ۵ هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در این زمینه پروژه‌های محله محور خود را با رویکرد ارتقاء سطح زندگی مردم پیش می‌بریم.


بیشتر بخوانید


محمو کلهری در ادامه افزود:در منطقه پنج تهران یک سری اقدامات انجام شده و به دنبال آن هستیم که پروژه‌هایی را که مربوط به سال ۹۹ است را زودتر به سرانجام برسانیم و برای سال ۱۴۰۰ هم برای هر محله حداقل پنج پروژه محله محوری را مطابق با نیاز‌ها و درخواست و نیاز‌های مردم محله در نظر گرفتیم و در یک همکاری و هم فکری مناسب با شورایاران و نخبگان محلی ضرورت‌های اجرایی را اولویت بندی کردیم.

وی افزود:البته که پیشنهادات بیشتری هم در امر توسعه داریم، اما فعلا به حداقل پنج پروژه محله‌ای را برای سال ۱۴۰۰ در نظر داریم که این امر با نظارت خودم انجام می‌شود و در حال حاضر هم زمان برگزاری تشریفات و مناقصات برای آمدن پیمانکار را برای امور مرتبط با سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پیش می‌بریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار