صدور هنرکارت برای یک هزار و ۳۰۰ نفر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرکارت، طرح و انگاره‌ای عظیم از صندوق اعتباری هنر جهت شناسایی و خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع تعدادی از هنرمندان استان گفت: هنرکارت، طرح و انگاره‌ای عظیم از صندوق اعتباری هنر جهت شناسایی و خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر است.

او افزود: تاکنون برای یک هزار و ۳۰۰ نفر از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری که عضو صندوق اعتباری هنر هستند هنرکارت صادر شده است.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: از بین ۶۰۰ هنرکارت ارسالی صندوق اعتباری هنر کشور به اداره کل استان حدود ۵۰۰ عدد از آن‌ها به هنرمندان از تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه با شارژ مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان اهدا شده است.

او ادامه داد: با طراحی و اجرای جایگاه ویژه برای مراسم اهدای هنرکارت بزودی مراسم تکریم هنرمندان پیشکسوت برگزار خواهد شد که با حضور مسئولین استانی در این مراسم هنر کارت هنرمندان دارای درجه دو و پیشکسوت اهدا خواهد شد.

امید بسیم نماینده صندوق اعتباری هنر در چهارمحال و بختیاری نیز با صدور اطلاعیه‌ای از رایگان بودن ارسال هنر کارت هنرمندان خبر داد و افزود: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص صدور هنرکارت را صرفاً از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر پیگیری و از هرگونه اقدام در خصوص ثبت نام هنرکارت یا پرداخت وجه در مبادی ارتباطی غیر از درگاه‌های اختصاصی اعلام شده از سوی صندوق جداً خودداری کنند.

او افزود: همچنین ارسال هنرکارت رایگان است و هیچ گونه وجهی در خصوص ارسال هنرکارت از اعضا دریافت نمی‌شود.

طبق گزارش صندوق اعتباری هنر بیش از ۸۰ درصد هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری عضو این صندوق ثبت نام هنرکارت را انجام داده اند و مابقی نیز درصدد ثبت نام هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
من هنرمند هستم ولی از این کارت بی خبرم ،
آخرین اخبار