تبریک مسئولان به مناسبت ولادت امام علی (ع)

رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز شامخ مقام پدر را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز شامخ مقام پدر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ماه رجب، ماه میلاد یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود. او آمد تا عدالت را معنی بخشد و شجاعت را تمام کند و معرفت را به ذات حق را به کمال برساند، مولود کعبه، حضرت امام علی (ع) جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص، نماد ایمان، عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام (ص) است و نامگذاری تاریخ ولادت امام علی (ع) با نام روز پدر در تقویم کشورمان نشان از جایگاه شامخ پدران دارد.

شخصیت عظیم امام علی (ع) که بی تردید از یاوران راستین و همیشگی پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) بوده در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی نقش بسزایی داشته که عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی الهی او بوده و در مسند امامت و ولایت هیچ گاه از آن عدول نکرده و همواره پیروان خود را بر احقاق حق و اجرای عدالت فرا خواند.

اینجانب سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به همکاران قضایی و اداری و همچنین سازمان‌های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت امیر المومنین امام علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان

نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

اینجانب سالروز ولادت اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان را که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته به عموم آزاد مردان جهان، مردم متدین و ولایتمدار استان خوزستان خصوصاً شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.