ادامه بارش برف و باران در استان اصفهان تا امشب

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران در استان اصفهان تا امشب ادامه دارد و اکثر جاده‌ها مه آلود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان تا اواخر وقت امروز است.

او افزود: بر این اساس، آسمانی ابری، باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران را برای اکثر مناطق استان و به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: مه آلودگی و بارش برف و باران منجر به لغزندگی معابر و اختلال در تردد شهری وجاده‌ای می‌شود.

او با بیان اینکه فردا آسمان در اکثر نقاط استان اصفهان ابری و مه آلود پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: در طول روز مه برطرف خواهد شد.

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما طی ۳ روز آینده

هنرمند با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان از امروز تا روز شنبه ابراز داشت: در این بازه زمانی دما بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده نیز کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دما را خواهیم داشت، تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین پنج و منفی سه درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فریدونشهر با ۱۷.۳ بارش و ۲۱ سانتی‌متر برف بیشترین بارش گزارش شده است ضمن اینکه در شهر اصفهان نیز ۳.۱ میلیمتر بارش داشته‌ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
الحمدلله
آخرین اخبار