کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان:

جو اصفهان تا دوشنبه ناپایدار است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جو استان اصفهان تا روز دوشنبه ناپایدار است و با کاهش پنج درجه‌ای دما رو به رو خواهیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان تا اواسط هفته و روز دوشنبه است.

وزش باد تا دوشنبه ادامه دارد

او افزود: بر این اساس آسمان صاف و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی افزایش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرقی وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۵ و صفر درجه در نوسان است.

او گفت: طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه پیش‌بینی شده است.
۶۴ میلی‌متر بارش در سمیرم
هنرمند افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر سمیرم با ۶۴ میلی‌متر، دهاقان با ۳۱ میلی‌متر و فریدونشهر با ۲۱ میلیمتر بیشترین بارش گزارش شده است.

او تصریح کرد: بیشترین سرعت طوفان روز گذشته نیز چوپانان با ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.