اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان دلفانی

باهمت بنیاد بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در ایام بابرکت رجب و ولادت پرنور ولادت بزرگ خیر عالم حضرت علی (علیه السلام) ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان دلفانی اهداء شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجه الاسلام و المسلمین دکتر خانی امام جمعه شهرستان دلفان ضمن تبریک ایام، تجلیل و تحسین کارارشمند خیرین نیک اندیش و عوامل بنیاد مردم محور شهرستان گفت: به ارزش انفاق ومواسات به عنوان یک تدبیر حکیمانه جهت حمایت از معیشت آسیب دیده مردم اشاره وتوجه به این سنت حسنه را یک امر ضروری درمتن تمدن اسلامی بیان کردند.

او افزود: در دنیای امروزبه دلیل سلطه قدرت‌های شیطانی بر منابع جوامع تحت استعمارخودوتحریم‌های ظالمانه، توجه به توسعه فرهنگ وقف می‌تواند فضای اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشیده و فاصله‌های طبقاتی راکاهش دهدو در متن معنوی خود فرد خیر هم از این اتفاق مثبت منتفع شود.

امام جمعه دلفان گفت: در این خصوص حمایت و تکریم واقفان وخیرین نیک اندیش باید در اولویت حمایت‌های حکومت دینی قرارگیرد تا خیرین با عشق و علاقه و دلگرمی از بابت هدفمند بودن امر خیر خود در این زمینه نه تنها کوشا باشند بلکه به عنوان الگوی ارزشی جامعه معرفی گردند.

در پایان ضمن اهدای ۱۱سری جهیزیه به نوعروسان از خیرین عزیز شهرستانی و کودکان فعال تربیتی وقرآنی هم تجلیل شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار