۲۵ کیلومتر از آزادراه غدیر در استان مرکزی قرار دارد

استاندارمرکزی در بازدید از آزادراه غدیر گفت: ۲۵ کیلومتر این آزادراه در استان مرکزی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندارمرکزی در حاشیه افتتاح آزاد راه غدیر و در جریان بازدید از این مسیر در شهرستان زندیه استان مرکزی گفت: مسیر ۲۵ کیلومتر از این مسیر در استان مرکزی قرار دارد و تقاطع مهم این آزادراه با بزرگراه ساوه- تهران است.

آقازاده افزود: این طرح از دستاورد‌های بزرگ انقلاب و دولت تدبیر و امید است و جهت رفع نیاز بسیار ضروری ترافیک سه استان قزوین، البرز و تهران به بهره برداری رسید که در مسیرش از استان مرکزی هم عبور می‌کند و از دستاورد‌های بزرگ اش این است که می‌تواند مدت زمان عبور هر خودرو را بین ۹۰ تا ۱۲۰دقیقه کاهش داده و منجر به صرفه جویی سالانه بیش از صد میلیون لیتر سوخت بنزین و گازوئیل صرفه جویی شود.

او با تبریک راه اندازی این طرح به مردم استان مرکزی و کشور اضافه کرد: شروع و پایان طرح آزاد راه غدیر در دولت تدبیر و امید انجام شد و از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شده برای این طرح در ۳۰ درصد سهم دولت و ۷۰ درصد سهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری از این مسیر هم ایمنی را  برای خودرو‌ها و سرنشینان و هم کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا را که کلانشهر‌های ما راتهدید می‌کنند داشته باشد.

او ادامه داد: به امید روزی که در سراسر کشورمان شاهد امنیت بیش از گذشته خودرو‌ها و رانندگان عزیزمان باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
البته اگه دولت این طرح رو ب نام خودش هم زده کاش بدهی هاش ب قرارگاه سازندگی هم میداد