معاون وزیر راه وشهرسازی در سفر به ساوه خبرداد:

بهره برداری از کنارگذر ساوه تا پایان سال

خادمی در ساوه گفت: در ادامه‌ی چهار خطه کردن آزادراه قزوین کنارگذر ساوه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در حاشیه دیدن از کنارگذر غربی و شمالی شهر ساوه گفت: عملیات اجرایی این کنار گذر به اتمام رسیده و با نصب علائم ایمنی، تا پایان سال آماده‌ی بهره برداری خواهد شد.

خادمی با اشاره به تاثیر کنارگذر ساوه به انتقال ترافیک از داخل شهر افزود: کنارگذر غربی و شمالی شهر ساوه در ادامه‌ی چهار خطه کردن آزادراه قزوین صورت می‌گیرد و موجب کاهش ترافیک می‌شود.

او اضافه کرد: تنها یک کیلومتر از مسیر کنار گذر ساوه آسفالت نشده و تقریبا کار نصب علائم و نیوجرسی در ده کیلومتر آن باقی مانده که با توجه به وضعیت برودت آب و هوا قول داده شده تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دلیل طولانی شدن عملیات کنار گذر ساوه را تملک مسیر طرح عنوان کرد و افزود: در پنج سال اخیر همزمان با این کنار گذر مسیر بزرگراهی ساوه-قزوین هم به صورت چهار خطه در دست اجرا بود.

او ادامه داد: مسیر بزرگراهی ساوه-قزوین به طول ۱۲۰ کیلومتر به صورت چهار خطه یکی از بزرگترین پروژ‌های وزارت راه و شهرسازی که به مرحله‌ی بهره برداری رسیده است.

خادمی بیان کرد: این مسیر به عنوان کنار گذر غربی استان تهران عمل خواهد کرد و برای کنترل ترافیک شمال و شمال غرب کشور که به سمت مرکز سرازیر می‌شود موثر خواهد بود.

او از چهار خطه کردن محور قدیم ساو- همدان هم خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ترافیک این محور‌ها امیدواریم از طریق رایزنی با سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور و پیگیری مسئولین استانی عملیاتی شود که زمینه ساز اشتغال مردم در این محور است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.