کشورهای غربی دلسوز ملت ایران نیستند

امام جمعه اراک گفت: کشور‌های غربی همواره به دنبال منافع خود هستند و منافع ملت ایران برای آن‌ها اهمیتی ندارد و تاریخ این مسئله را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس اراک گفت: ملت ایران زیر بار فشارهای ظالمانه آمریکائی ها و رفتارهای دوگانه کشورهای اروپایی تسلیم نخواهد شد و جمهوری اسلامی راه با اقتدار خود را همواره با قوت ادامه خواهد داد.

او ادامه داد: کشورهای غربی همچون گرگ آدم خوار همواره به دنبال منافع خود بودند و منافع ملت ایران برای آنها اهمیتی ندارد چون آنها دلسوز ملت ایران نیستند و تاریخ به وضوح این مسئله را اثبات کرده است.

دری نجف آبادی افزود: ملت ایران هرکجا تحریم شده و در مقابل آن همت ها و اراده های جوانان با غیرت به کارگیری شده توانسته از تهدیدات فرصت ها بسازد و وابستگی ها را رفع کند.

او اضافه کرد: ملت ایران یک ملت عاشورایی است و مغلوب دلقک بازی های آمریکایی ها، اروپایی ها و بزک کنندگان آنها نخواهند شد چراکه آنها دروغگو هستند و دروغگویی و نیرنگ های آنها برای ملت اثبات شده است و ملت فریب آنها را نخواهد خورد.

امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت فرزند آوری گفت: امروز فرزند آوری یکی از ضروریات مهم جامعه محسوب می شود چراکه فرزندان صالح و شایسته سرمایه هر انسان هستند و سلامت جامعه را در همه ابعاد تامین می کنند و لذا باید به مسئله فرزند آوری و تربیت فرزندانی صالح بیش از گذشته اهمیت دهیم.

او افزود: راهبرد جمهوری اسلامی در صنعت هسته ای بیانات مقام معظم رهبری است و ذره ای از حق و منافع خود کوتاهی نمی کنیم و خوشبختانه امروز به برکت خون شهدای هسته‌ای و مجاهدت های دانشمندان در جایگاه قابل قبولی هستیم.

دری نجف آبادی اظهار کرد: بومی شدن ساخت سانتریفیوژ های  هسته ای در کشور توسط دانشمندان ایرانی اقتدار آفرین است و اگر این رویکرد در سایر عرصه های دیگر به کار گیری شود قطعا شاهد مشکلات صنایع نخواهیم بود.

او تاکید کرد: پیشرفت های صنعت هسته ای و دفاعی در کشور نشان می دهد که اگر بر روی ظرفیت های داخلی تمرکز داشته باشیم و همت ها و عزم های جوانان را به کارگیری کنیم قطعا همه چیز ممکن خواهد بود و این مسئله باید بسیار قابل توجه باشد.

امام جمعه اراک در پایان با ابراز همدردی برای هموطنان گرفتار زلزله در سی سخت خاطر نشان کرد: همیاری و مساعدت برای رفع مشکلات هموطنان در استان کهگیلویه‎ و بویراحمد یک ضرورت است و همه باید کمک کنیم تا سریع ترین فرصت مشکلات مسکن و سایر مشکلات آنها برطرف شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.