امام جمعه انار تأکید کرد:

لزوم یک صدایی دولت و مجلس

امام جمعه انار گفت: قانون اقدام راهبردی مجلس در رابطه با تحریم ها، قانونی هوشمندانه است که برای اجرای آن باید دولت و مجلس یک صدا و هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به رحلت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) اسوه معرفت به خداوند متعال و اصل نبوت و امامت و اهل بصیرت و شجاعت بود.

او به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی در رابطه با تحریم ها، قانونی هوشمندانه است که برای اجرای این قانون باید تمام مسئولین به ویژه دولت و مجلس یکصدا و هماهنگ باشند.

حجت الاسلام منتظری به گرانی‌ها و کمبود کالا‌های مورد نیاز مردم اشاره کرد و بیان داشت: باید یک سازوکار نظارتی هوشمند را ایجاد کرد تا اجناس از مبدا خرید به گونه‌ای به دست مصرف کننده برسد که گرانی‌ها بر مردم تحمل نشود.

او تصریح کرد: توقع و انتظار مردم در این شرایط کرونایی از مسئولین این است، تمهیداتی بیندیشند که کالا‌ها و اجناس ارزان‌تر و آسان‌تر به دست مردم برسد.

امام جمعه شهرستان انار به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: احسان و انفاق از نشانه‌های ایمان راستین به خداوند متعال و از ویژگی‌های بارز ائمه اطهار علیهم السلام است.

او در بخش دیگری از سخنانش به ماه رجب اشاره کرد و افزود: ماه رجب، ماه استغفار و توبه از گناهان و زیارت حضرت سید الشهدا، ماه نماز و روزه و بنا به سفارش رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی، خواندن نماز جعفر طیار و انجام اعمال ام داود در عصر روز پانزدهم ماه رجب است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار